Toon posts:

Hersenkraker ! duron 600@950 op kt7-raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen deze combo is "ineens instabiel geworden" ? ja echt vaag hij draait hier op 950 @1.80 vcore in bios .... en liep rock solid , vooral met via drivers en zo , installeer ik gisteren nvidi 6.31 drivers en haal 4600 !!! 3dmarks met hercules 3dprohet 2 mx oem !!! dis is dus standaard 300 sneller als de asus v7100 t die in een a7v zit hiero ... maar goed da's ander verhaal

goed ik draai dus die benchmark en alles lijkt rock solid , ik zet de zooi vandaag aan en denk hmm bij het afsluiten geeft 6.31 nog steeds die windows protection error , dus we gaan naar 6.34 ! wil 3dmark draaien , loopt bijna aan het eind vast ..... ???
ok ik voltage omhoog 1.825 .. loopt ie nog eerder vast .... ok ... dan maar 1.850 volt .. loopt ie al in het eerste onderdeel vast ... 1.750 dan maar ? doet het langer dan op 1.850 volt maar loopt toch vast ...

had verhaal gelezen van iemand dat 3dmark vastliep bij hem wat hij ook probeerde maar de spellen niet , dus ik denk dan maar spel spelen he .... crimson skies erin .... alles prachtig 2 minuten lang daarna weer vastloper .... snap er geen reet van ... terug naar 6.31 leverde nu ook vastlopers op . denk dus niet dat het de proc is of wel ? hoorde dat er een manier zou zijn voor de kt7-raid om 2.05 volt te leveren ? hoe precies ? nieuw bios ? ( in windows is systeem wel helemaal stabiel ...en wordt op 1.850 volt het minst warm en loopt ook eerder vast , heel vaag !!!

durft iemand hier iets zinnigs op te zeggen ? |:(

en als ik met alle nvidia detonators bij de properties wil komen van de 3d prophet 2 mx geeft ie een of andere vage fout ! :(

Verwijderd

Topicstarter
oh ja en ik draai ME

Verwijderd

Topicstarter
mensen ? nou ja heb dat ding net tijdje idle laten draaien en intussen ff iets anders gaan doen kom ik terug denk ik nog maar een keertje proberen dan ? en nu draait ie 3dmark wel (1 keer ) uit 4625 3dmarks met nog steeds niet ge-oced 3dprophetmx best snelle score voor cheap kaartje , denk dat ik het systeem zometeen ff paar loop laat draaien kijken hoe ver die komt misshien was iets nog niet goed ingebrand ?

Verwijderd

Topicstarter
echt helemaal niemand ? jemig zeg

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
tsja.. dat van die 2.05 volt was door een stel wazige japanners gedaan door op je mobo te gaan solderen. niet aan te raden dus, maar wel te doen. en het hele verhaal van vastlopen.. 600@950 zei je? misschien trekt hij het NET niet? je vertelt nix over je koeling. Volgens mij ben jij de oorzaak in de verkeerde richting aan het zoeken. Die drivers hebben er denk ik nix mee te maken. je comp wil gewoon niet verder lijkt me. als je nou eens op 900 of 850 draait en dan gaat alles goed, dan weet je wel meteen dat het dus iid NIET aan die detonator drivers ligt.

probeer het eens

Verwijderd

Topicstarter
is een spire ..... die cooler maar het vreemde is dat ie op default 600 mhz er na een tijdje ook mee kapt , als ik m laat loopen in 3d mark ..... heel vaag , misschien een ander onderdeel wat ik in de bios getweaked heb zoals geheugen > zal dat wel eens terug zetten ..... ondersteund de 3d prophet mx geen fast writes? staan wel aan in bios en de geforce is NIET oc-ed

en in mijn workstation a7v draait een duron 600 @850 zonder probs met zwaar oc-ed v7100/t erin ..... helemaal stabiel ( nou ja voor zover dat kan tegenwoordig ) ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 01:27 schreef Darkman het volgende:.....misschien een ander onderdeel wat ik in de bios getweaked heb zoals geheugen > zal dat wel eens terug zetten ..... ondersteund de 3d prophet mx geen fast writes? staan wel aan in bios en de geforce is NIET oc-ed [/quote]:) Ja dus, de geheugen instellingen zijn waarschijnlijk wat te snel. Ook zie ik vaak opmerkingen dat de AGPx4 en de Fastwrites problemen geven.

Wel vet hoor, Duron600@950
*kwijl*
:9~

Verwijderd

Ik wil niet zeiken Maar ik heb mijn duron 650@650 en dan haal ik met 3dmark een score van 4020

Myn systeem

Amd 650
A7V
V7100
64 mb pc 133
SB 1024
3 com kaartje
52 x creative
12x10x32x plextor

Dan vind ik 4600 wel een beetje weinig voor 950 MHz

Greetz to TeamDuron

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
Memory defect?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Herinstalleren van de VIA agp drivers zou kunnen helpen, ik heb gemerkt dat sommige videokaart driver eigen agp-drivers installeren, met als gevolg lage frame-rates en instabiliteit

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
was idd geheugen =) heb 3d mark laten loopen en werkt nu prima un 4300 is normale score voor gf2mx dus mijn oem zou sneller zijn dan de reference ? vaag maar en duron 700 doet 'maar 300 3dmarks' dus onder games haal ik zelfde score met d uron op 600 hoor +- 5 % ....... dus.. maar onder windows met mijn raid set up blaast het wel !!!!!!!!! :)

Verwijderd

wel een groot verschil tussen MX en V6800.
Ik heb met: A7V, V6800, 128MB 650@700 :-(
een score van 4850 marks
Pagina: 1