[O2] Factuur online?

Pagina: 1
Acties:

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Op dit moment heb ik een GSM met Ben-abo en dat bevalt prima, maar de O2-ondernemersaanbieding is toch wel erg interessant... ;)

Bij Ben kan ik via www.ben-online.nl mijn voorgaande facturen online inzien met daarbij welke nummers ik gebeld heb en hoe lang. Biedt O2 een vergelijkbare mogelijkheid daarvoor?

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee, o2 biedt totaal niets. Ik heb de helpdesk gister nog aan de foon gehad, zelfs bij de helpdesk willen/kunnen ze niets zeggen over de status, je moet volgens die mensen je factuur maar gewoon afwachten.

• PatMan
Maar voor een gespecificeerde nota moet volgens de website 12 euro (per week? per maand? per jaar? eenmalig?) betaald worden! Terwijl dat bij Ben gratis op de site te bekijken is...

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm ik zou ook graag willen weten wat zo'n gespecificeerd factuur kost.. :S Het lijkt mij dat het 12 euro per factuur is ?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De nota bij O2 is toch gespecificeerd? :?
Vage lui daar ...

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Een vriend van mij werkt bij O2 en beweert dat eind 2002 een factuur-dienst online komt.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
AW_Bos schreef op 16 augustus 2002 @ 11:23:
Een vriend van mij werkt bij O2 en beweert dat eind 2002 een factuur-dienst online komt.
Klopt, een paar weken geleden heb ik gebeld naar de klantenserivice en die zeiden dat er zoiets zou komen..

Een papiere gespecificeerde factuur is gewoon gratis, die krijg je standaard mee gestuurd ;) Dus geen €12,-

• PatMan
Ok, een papieren factuur is voldoende, als ik maar een beetje inzicht heb in de kosten ;)
Maar dan vraag ik me nog af wat je dan voor die 12 euro krijgt? :?
Pagina: 1