Toon posts:

[Digitale Camera] Advies ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben van plan me een digi fotocamera aan te schaffen. Omdat het niet te duur mag zijn heb ik 2 exemplaren uitgekozen, nl de Olympus C-1 (C-You) en de HP Photosmart 320. Iemand ervaring met deze camera's ? Zo ja, positieve, negatieve kanten? Welke is volgens jou beter en waarom ?

Vriendelijke Groeten,

Verwijderd

Welkom op GoT!
Aantal postings 1
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Thursday 15 August 2002 13:51
[FAQ]Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.[/FAQ]
Voordat je een topic opent:
Probeer de search eens.
Neem de forum-FAQ's eens door.
Stel je vraag in het juiste subforum.
Lees de policy / FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels.
Het forum is, in de drie jaar dat het online is, een vergaarbak geworden van veel problemen. De kans is dus groot dat iemand anders jou al voor is geweest met hetzelfde probleem of dat het opgenomen is in een FAQ, maak daar gebruik van. Problemen die via de search of een FAQ-topic opgelost kunnen worden of anderszins niet voldoen aan de policy zullen gesloten worden.
Search

en natuurlijk Dpreview

Succes! :Y)

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:58
Gebruik inderdaad eerst de search eens..

[rml][ digitale camera] Wélke[/rml]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23

Christiano007

Ich bin der champion

de search zuigt :(

Ter land, ter zee en in de kroeg

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.