Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Dat komt doordat het geluid van de cdspeler via een kabeltje direct aan de speaker uitgang wordt gekoppelt, zonder tussenkomst van een extra versterker. Het enigste wat je eraan hebt is dat je in windhoos het volume van de cd kan regelen maar voor de rest kan je het net zo goed in de koptelefoon uitgang van je cdrom kan doen.
De K7S5A heeft een oudere versie van de AC93 sound chip waar maar een zwakke versterker in zit. Het nieuwere board de K7S6A heeft een nieuwe versie waar een sterkere versterker op zit.
Maar voor het echte geluid pak je natuurlijk een Creative ding ofzo.
De K7S5A heeft een oudere versie van de AC93 sound chip waar maar een zwakke versterker in zit. Het nieuwere board de K7S6A heeft een nieuwe versie waar een sterkere versterker op zit.
Maar voor het echte geluid pak je natuurlijk een Creative ding ofzo.
Je kan het kabeltje van cdrom naar geluidskaart natuurlijk ook iets tweaken door er een gewoon walkman plugje aan te zetten, en die in je line-in te stoppen, dan kan je ook het geluid van je cdrom helemaal besturen
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Ik dacht juist dat WMP software matig het geluid deed regelen...en winamp wel dat kabeltje gebruikte...hmm, ik denk dat ik toch maar een aparte geluidskaart moet gaan halen, want ik ben een awe 64 gewend...
BTW: mp3'tjes kunnen ook wel beter...want die zijn ook niet echt luid...
Verwijderd
Goh, wat zijn we weer lekker helpvol .Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:48:
over dit onderwerp zijn al diverse topics voorbij gekomen...
Wat heeft de topicstarter dan aan zo'n reactie? duh
Voor de topicstarter, ik zou gewoon idd een losse geluidskaart kopen.. Mischien een oude AWE64, SB 128 PCI, sb live ofzo...kost niet zoveel meer tegenwoordig, en stukken beter geluid
Heb zelf een tijd met de onboard audio van mijn K7S5A gewerkt, en geen enkel probleem gehad, blies echt wel het dak eraf met een CD als het nodig was... dus er iets echt iets mis bij jou. Ik zou maar eens goed naar de audio instelllingen van Windows kijken....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ok, thnx..ik zal es kijken...
Pagina: 1