ik ben bezig met een website die te onderhouden is m.b.v. een content management syteem. De inhoud van een pagina kan gewijzigd worden door gebruik te maken van forms. Zo staat er in 'inhoud' bijvoorbeeld de algemene text van een pagina. In deze text staat ook html code, bijvoorbeeld om een link weer te geven of om een kop te maken.
Tot hier nog geen probleem, behalve als iemand een wijziging wil maken die geen verstand heeft van html. Ik hoorde van een collega dat er gratis (java ?) scripts zijn om dit probleem op te lossen. Hiermee bedoel ik dat je naast de form velden ook knopjes krijgt voor simpel acties zoals een link maken, kleur veranderen van font etc.
Weet iemand hoe dit heet, of is er wellicht een betere oplossing?
Tot hier nog geen probleem, behalve als iemand een wijziging wil maken die geen verstand heeft van html. Ik hoorde van een collega dat er gratis (java ?) scripts zijn om dit probleem op te lossen. Hiermee bedoel ik dat je naast de form velden ook knopjes krijgt voor simpel acties zoals een link maken, kleur veranderen van font etc.
Weet iemand hoe dit heet, of is er wellicht een betere oplossing?