Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Wie kan mij met het volgende helpen ??

Het gebeurt regelmatig dat als ik mijn pc opstart dan hij alles laad en als ik dan de desktop van Win98SE net zie, dan reboot ie, dus begint ie weer opnieuw, meestal lukt het de 2e keer wel maar soms doet ie het ook wel 4x achter elkaar.

Heb soms ook dat hij als desktop net in beeld komt er meteen een blauw scherm komt en windows "dood" is

En de laatste variatie (ja hij heeft er zin in :P) is dat als ik de desktop zie alles vast loopt en er allemaal groene streepjes van 1cm ongeveer aan de bovenkant komen

Systeem:

Abit KT7-Raid (laatse bios versie)
Duron 700 (nog niet oc-ed)
TNT2 32MB M64

Ik heb die VIA 4-in-1 drivers erop staan
Denk zelf dat het iets met de videokaart te maken heeft, maar dat is een wilde gok :)

Hoop dat jullie me kunnen helpen....

Verwijderd

Heb je gestriped met je mobo??

Want dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn...hoewel groene strepen, zou ook kunnen duiden op je videodrivers of foutief geheugen!!

• -MAD-
Ik heb niet gestriped

En denk dat m'n geheugen wel goed is, deed het in m'n vorige pc (P500) wel goed namelijk, het is alleen maar 100mhz, maar dit zou niet moeten uimaken eigenlijk

Denk nog steeds dat het aan videokaart ligt, maar zit er al een tijdje me

• -MAD-
Misschien nog iemand een idee ??

• -MAD-
ff beetje omhoog halen :)

iemand een idee ??

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Die strepen houden in dat het een videokaart probleem is

Zet je AGP es op 2x ipv 4 en zet agp fastwrites es op disabled

en pak ook ff de nieuwste detonators :)
http://www.3dchipset.com/get/file.pl?w9x-635

:D

• -MAD-
Misschien iemand nog een andere oplossing, want dit stond standaard al zo en helpt dus niet helaas...

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
format c: /q

:D :) :P :>)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 17:47
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 19:10 schreef -MAD- het volgende:
En de laatste variatie (ja hij heeft er zin in :P) is dat als ik de desktop zie alles vast loopt en er allemaal groene streepjes van 1cm ongeveer aan de bovenkant komen

Systeem:

Abit KT7-Raid (laatse bios versie)
Duron 700 (nog niet oc-ed)
TNT2 32MB M64[/quote]Ligt aan de TNT2...heb ik ook last van onder ME:( met een chaintech mamaplankie en een P3-500. Of het aan die M64 ligt weet ik niet..misschien dat de ultra er geen last van heeft:?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Pagina: 1