Ik heb laatst een duron1.3ghz gekocht en op m'n moederbord gezet, nou boot hij met deze cpu tot het gedeelte dat windows zou moeten laden en dan begint 'ie weer opnieuw bij de vga bios etc.
nou dacht ik, mischien is het omdat ik nog een oudere bios versie heb (3.2e) dus wou ik hem naar de nieuwste versie flashen (3.6) maar bij het flashen geeft hij een heleboel write errors en dus komt de nieuwe bios er niet in. dit doet hij bij iedere versie van de bios behalve de huidige, die kan je wel gewoon flashen zonder problemen.
Weet iemand hoe ik dus mijn cpu wel aan de praat kan krijgen, of hoe ik wel kan flashen?
op m'n huidige cpu, duron 850mhz, loopt alles perfect
bios en flash programma's komen hier vandaan
ik heb voor de 3.6 zowel de winflash utility als de dos versie geprobeerd.
met het winflash ding doet helemaal geeneen bios het
specs:
ECS K7VZA rev. 3.0
Duron 850mhz > Duron 1.3Ghz
Alpha PAL-nogwattus silent
2x oem 256mb PC133 ram
maxtor 30gb
maxtor 80gb
etc.
nou dacht ik, mischien is het omdat ik nog een oudere bios versie heb (3.2e) dus wou ik hem naar de nieuwste versie flashen (3.6) maar bij het flashen geeft hij een heleboel write errors en dus komt de nieuwe bios er niet in. dit doet hij bij iedere versie van de bios behalve de huidige, die kan je wel gewoon flashen zonder problemen.
Weet iemand hoe ik dus mijn cpu wel aan de praat kan krijgen, of hoe ik wel kan flashen?
op m'n huidige cpu, duron 850mhz, loopt alles perfect
bios en flash programma's komen hier vandaan
ik heb voor de 3.6 zowel de winflash utility als de dos versie geprobeerd.
met het winflash ding doet helemaal geeneen bios het
specs:
ECS K7VZA rev. 3.0
Duron 850mhz > Duron 1.3Ghz
Alpha PAL-nogwattus silent
2x oem 256mb PC133 ram
maxtor 30gb
maxtor 80gb
etc.
[ Voor 0% gewijzigd door Mannes op 15-08-2002 13:33 . Reden: bios site url ]
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.