Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT onder win2000 met metal flipt

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:11

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
"Kan enrtypoint van procedure DDHAL32_vidmemfree niet vinden in dll-bestand ddraw.dll"

Dat vertelde windows mij toen ik UT wilde opstarten met metal..

Goed.. Dacht ik.. Maar effe een nieuwe dx erop.. Dus 8.0 erop gegooit.. Nog niets.. Weer dezelfde melding...

Directx flipt en opengl draait ook niet.. Zelf niet met getweakte driver (loki bijvoorbeeld)

En shit, software-mode haalt maar 30 frames.

Maar ik ben 1024 32bit high high op 70 frames da sec gewent met s3tc op een viper2..

Wie weet voor mij de oplossing om dat aan de praat te krijgen...

Voordat ik aan de laatste wanhopige poging begin....: windows98 ergens op een partitie gooien speciale voor UT

AKA Rinkel weblog

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik raad je even aan UT weg te halen en dan boel opnieuw in te stalleren. Voeg nog niets toe en test eerst of UT reageert. Geen patch erbij, maar in zijn originele staat even testen.

Ik heb wel es een slechte UT patch gehad die boel verpest. Een patch die bestanden van je CD-ROM afhaalt is beter dan patch die geen CD-ROM van UT gebruikt bij het patchen.
Daardoor wil UT niet meer werken.

Bij mij ligt aan de slechte UT patch.

Verwijderd

Ik heb dus precies dezelfde melding, is het uberhaubt wel mogelijk om de Metaldriver te gebruiken onder Win2k? Zijn er mensen die de Metaldriver werkende hebben onder win2k?

Verwijderd

Niemand?

Verwijderd

Heb je het al onder dos geprobeerd?