aan/uit schakelaar modden

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
He mensen ik heb een Aopen kast (h600a) en vroeg me af of het mogelijk is om dat aan/uit knopje zo te maken dat er een ledje in komt dat als de pc aanstaat het ledje aan is en als de pc uit staat dat dat ledje uit is (gewoon voor de fun :P)

Weet iemand hoe je dat doet (ik bne totaal technique noob dus vandaar de vraag)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Het moet wel kunnen denk ik hoor. Gewoon met een invertor lijkt me. Waar je de stroom vandaan haalt moet je zelf maar ff uitvogelen.

• Bpje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 22:13
power led is een standaard aan sluiting op je mobo.

Verwijderd

het ledje erinbouwen zou je zelf moeten doen maar in je handleiding staat precies welke pinnetjes je op je mobo moet hebben om een poer-led (een ledje dat laat zien of je pc aan is) moet aansluiten

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

wordt wel priegelen op de vierkante mm zijn meestal plastcke knoppen die een micro schakelaar bedienen met in het midden een as met veer dus zoals ik al zei priegelwerk (als er al ruimte is)

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja.. ik kan hier nu wel een ontzettend userfriendly verhaal neer gaan planten, maar in het kort komt het erop neer dat je dit best velf uit had kunnen vogelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.