Hier doet de search het opeens opmerkelijk goed, zijn de grote mannen het aan het indexeren?
Verwijderd
Dat is al een heeele tijd bezig hoor 
Zie ook de mededelingen in LA, MED en BUG enzo
Maar idd. een statusoverzicht van de vorderingen zou niet misstaan
Zie ook de mededelingen in LA, MED en BUG enzo
Maar idd. een statusoverzicht van de vorderingen zou niet misstaan
ACM zei ergens dat 't script een hele nacht had zitten indexeren en dat er dus al erg veel in de tabel zit
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dat is mooi. Is het niet handig om ergens een .txt je online te gooien met de vorderingen over de search enzo 
ACM, mag ik je bedanken voor de geweldige prestatie, en ook de andere mensen die hebben meegewerkt natuurlijk!
ACM, mag ik je bedanken voor de geweldige prestatie, en ook de andere mensen die hebben meegewerkt natuurlijk!
Whehehe, bedank Joror van parse maar, ik was juist een van de genen die meehielp
code:
1
2
3
4
5
6
7
| mysql> select count(distinct(TopicID)) from F_Searchbycontent; +--------------------------+ | count(distinct(TopicID)) | +--------------------------+ | 117204 | +--------------------------+ 1 row in set (12 min 1.16 sec) |
we zitten dus nu op dik 117k topics in de search.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
chem: Dat is mooi. Want toen de search echt helemaal dood was, hadden de techfora's zoals P&W toch een veel lager niveau, omdat men geen naslagwerk kon doen. Ik begreep de situatie aan jullie kant natuurlijk wel, maar echt lekker was het niet.
Quizvraagje voor chem:
117k van de ...k?
Als u het antwoord binnen 1 minuut geeft gaat u door voor de keuken.
117k van de ...k?
Als u het antwoord binnen 1 minuut geeft gaat u door voor de keuken.
offtopic:
post 500
post 500
[ Voor 0% gewijzigd door André op 15-08-2002 13:16 . Reden: post 500 ]
573k 
um/list_messages/572978 <---- ?
Anyway, ik vind nog niks op "The Sims Online"
57xk jah, zoiets. En ca 6M berichten.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
M@NIC schreef op 15 augustus 2002 @ 13:15:
573k
GoT > Zoeken > 54 topics gevonden, pagina 1/1

De Sims zullen niet bij de eerste 117k zitten lijkt me
Hoe lang gaat het nog duren op deze snelheid totdat de volledige 57x k geindexeerd zijn? Hoeveel k per uur doet ie ongeveer?
Aangezien 117k topics indexeren nu 2 weken heeft geduurd, zal het nog wel dik anderhalve maand duren voordat alles gedaan is (lijkt mij).
Best lang nog eigenlijk....
Best lang nog eigenlijk....
Pagina: 1