Ik heb dit bericht ook al onder Windows operated systems geplaatst, maar na even verder gekeken te hebben lijkt dit mij ook een goede plek dit te vragen...
Ik heb windows XP Professional versie 2002 (engels).
een Hitachi DVD-ROM GD-2500
en een Sony CD-RW CRX140E-RP
NADAT ik WinOnCd van CeQuadrat heb geïnstalleerd gaf windows een probleem met drivers VOORDAT ik dit had geïnstalleerd werkte beide cd spelers perfect.
Geprobeerd en niet gewerkt:
Aspi4All uit de faq
Roll back driver
uninstallen
hardware opnieuw installeren
ik denk dat het met de drivers te maken heeft, maar ik kan nergens (ook niet op website van hitachi, sony of microsoft) juiste drivers vinden.
Volgende fouten heb ik gezien:
* Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
(troubleshoot lost nix op)
ik heb de volgende drivers:
Hitachi DVD-ROM GD-2500:
*cdrom.sys
*imapi.sys
*redbook.sys
*storprop.dll
allemaal certified
Sony CD-RW CRX140E-RP:
* cdroms.sys
* imapi.sys
* redbook.sys
* storprop.dll
Ik heb de originele drivers van XP uit een of andere driver backup file gehaald en deze in de plaats gezet van de "oude", maar dit helpt helemaal niets!
Waarschijnlijk heeft WinOnCd (van CeQuadrat) ergens nog een andere driver geplaatst ofzo die XP erg in de war heeft gemaakt, maar daar kan ik nergens iets over vinden
Met system restore ben ik terug bij af...cd doen het, maar alle software en gedownloadde setups zijn pleite....daar staat dan ook dat hij gewoon dezelfde drivers gebruikt als "nu"...
Ik hoop dat ik nu genoeg gegevens heb geplaats, zo niet: vraag wat je nog wilt weten
Alvast bedankt,
Daniel.
Ik heb windows XP Professional versie 2002 (engels).
een Hitachi DVD-ROM GD-2500
en een Sony CD-RW CRX140E-RP
NADAT ik WinOnCd van CeQuadrat heb geïnstalleerd gaf windows een probleem met drivers VOORDAT ik dit had geïnstalleerd werkte beide cd spelers perfect.
Geprobeerd en niet gewerkt:
Aspi4All uit de faq
Roll back driver
uninstallen
hardware opnieuw installeren
ik denk dat het met de drivers te maken heeft, maar ik kan nergens (ook niet op website van hitachi, sony of microsoft) juiste drivers vinden.
Volgende fouten heb ik gezien:
* Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
(troubleshoot lost nix op)
ik heb de volgende drivers:
Hitachi DVD-ROM GD-2500:
*cdrom.sys
*imapi.sys
*redbook.sys
*storprop.dll
allemaal certified
Sony CD-RW CRX140E-RP:
* cdroms.sys
* imapi.sys
* redbook.sys
* storprop.dll
Ik heb de originele drivers van XP uit een of andere driver backup file gehaald en deze in de plaats gezet van de "oude", maar dit helpt helemaal niets!
Waarschijnlijk heeft WinOnCd (van CeQuadrat) ergens nog een andere driver geplaatst ofzo die XP erg in de war heeft gemaakt, maar daar kan ik nergens iets over vinden
Met system restore ben ik terug bij af...cd doen het, maar alle software en gedownloadde setups zijn pleite....daar staat dan ook dat hij gewoon dezelfde drivers gebruikt als "nu"...
Ik hoop dat ik nu genoeg gegevens heb geplaats, zo niet: vraag wat je nog wilt weten
Alvast bedankt,
Daniel.