Ik zag hem gister nog ergens bij een shop staan, maar kan hem NIET meer vinden. Iemand enig idee waar dit geheugen te koop is in een NL shop?
weet wel dat je Corsair mem PC3200 kan kopen voor 170 euro bij Funcomputer.de. T is maar net wat je goed geheugen vindt
dat kan je kopen bij comtechworld alleeb ze hebben het niet op voorraad heb het daar ook al besteld
Beste,
Helaas kan ik geen twinmos geheugen terug vinden in onze database. Tevens niet
bij de vervallen artikelen.....
Ik kan u helaas niet garanderen dat het geheugen op CL. 2,5 / 2 te zetten is.
Mocht het niet naar uw tevredenheid werken dan kunt u 'm wel binnen 8 dagen
retourneren. U bent dan de verzendkosten wel kwijt.
(dit laatste gaat over MAJOR DDR400 geheugen)
Helaas kan ik geen twinmos geheugen terug vinden in onze database. Tevens niet
bij de vervallen artikelen.....
Ik kan u helaas niet garanderen dat het geheugen op CL. 2,5 / 2 te zetten is.
Mocht het niet naar uw tevredenheid werken dan kunt u 'm wel binnen 8 dagen
retourneren. U bent dan de verzendkosten wel kwijt.
(dit laatste gaat over MAJOR DDR400 geheugen)
Check dit....
Twinmos geheugen, met winbond DDR400 chipjes....
http://www.icronticforums...readid=31541&pagenumber=4
Een meesterlijke membench met DDR geheugen leek mij zo!
damn, ziet er heel leuk uit, maaruh nog nie te koop hier he?Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 14:30:
Check dit....
Jawel...ERGENS...ik heb het namelijk al wel gezien in een NL shop, alleen ik weet niet meer waar!Unagi schreef op 16 augustus 2002 @ 02:15:
[...]
damn, ziet er heel leuk uit, maaruh nog nie te koop hier he?
damn, k kan t ook nie vindenVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 09:49:
[...]
Jawel...ERGENS...ik heb het namelijk al wel gezien in een NL shop, alleen ik weet niet meer waar!
Verwijderd
Hallo,
Ik heb Samsung PC2700 (DDR333) geheugen, standaard C2.5 Nadat ik het een paar weken heb gebruikt, heb ik het voltage verhoogd van 2,5 naar 2,9 en nu draait mijn geheugen op een FSB van 200 wat resulteert in DDR400 (PC3200). Tegelijkertijd heb ik de Cas setting van 2,5 naar 2 gezet en hij draait gewoon perfect, helemaal geen problemen, ook geen enorme hitte ofzo. Cas setting was dacht ik ff uit mijn hoofd 2-3-3-2. Dus je moet ook echt niet teveel betalen voor beter en 'sneller' geheugen, want Samsung is gewoon erg goed.
N.B. Ik heb een benchmark gemaakt met Sisoft Sandra

geheugen op 210 Mhz cas2. Hij kan op 215 FSb maar dan wordt ie iets instabieler.
trek je conclusies, is dat het echt wel waard dat geld wat je ervoor moet betalen
Ik heb Samsung PC2700 (DDR333) geheugen, standaard C2.5 Nadat ik het een paar weken heb gebruikt, heb ik het voltage verhoogd van 2,5 naar 2,9 en nu draait mijn geheugen op een FSB van 200 wat resulteert in DDR400 (PC3200). Tegelijkertijd heb ik de Cas setting van 2,5 naar 2 gezet en hij draait gewoon perfect, helemaal geen problemen, ook geen enorme hitte ofzo. Cas setting was dacht ik ff uit mijn hoofd 2-3-3-2. Dus je moet ook echt niet teveel betalen voor beter en 'sneller' geheugen, want Samsung is gewoon erg goed.
geheugen op 210 Mhz cas2. Hij kan op 215 FSb maar dan wordt ie iets instabieler.
trek je conclusies, is dat het echt wel waard dat geld wat je ervoor moet betalen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 15:11 . Reden: Eddittt ]
Verwijderd
Nu nog wel, kijk over 2 maanden maar eens dan is da geheugen weer een stuk minder geworden in overclockenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 15:09:
Hallo,
[afbeelding]
Via Pricewatch vind ik "Twinmoss 256MB PC-3200 (125 €)" bij Forcom, maar da's Belgisch. Ook goed?Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 09:49:
Jawel...ERGENS...ik heb het namelijk al wel gezien in een NL shop, alleen ik weet niet meer waar!
http://www.forcom.be/inde...hop&action=artikels&rid=3
Pagina: 1