[HCCnet] gaat BBned aanbieden

Pagina: 1
Acties:

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zie hier

----------------
HCCnet start op 2 september een proef met ADSL van BBned. Gedurende 2 maanden zullen enkele HCC-leden een dienst van BBned testen. Het gaat om de dienst van BBned met een hogere snelheid dan de huidige ADSL-diensten van KPN Mxstream: een ADSL variant met een snelheid van 2 tot 8 Mbps vanaf het Internet naar de gebruiker en een snelheid van 512 Kbps vanaf de gebruiker naar het Internet. Tijdens de proef wordt vooral gelet op het order- en leveringsproces, de dienstverlening en de snelheid van de verbinding. Als de proef goed verloopt zal HCCnet de dienst gaan leveren, naast het bestaande Mxstream aanbod.
----------------

Ik dacht ik meld het ff ;) Vinden mede-HCCnetters vast interessant...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mooi, concurrentie.

Xs4all is namelijk ook al, dus dat zijn al 2 providers die al bestonden voor het adsl tijdperk.

• Milly
  • Niet online
Idd. Ik ben ook wel benieuwd wat het gaat kosten... zal wel op 1 lijn liggen met de prijzen van XS4ALL.

Verwijderd

En weer een provider bij de grootste ADSL-aanbieder van Nederland

Cistron ook hoor. het lijkt me dat de prijzen in de range zullen liggen van de BBNED-aanbieders dus
512/256 = 53 pm
1024/512 = 69 pm
2048/512 = 89 pm
8192/512 = 99 pm

• Milly
  • Niet online
Van de HCCnet site:

"De prijzen voor breedband via BBned zijn nog niet bekend. Wel zullen deze hoger liggen dan de abonnementsprijzen voor Mxstream."

Dus waarschijnlijk gaan ze alleen de snellere abo's via BBned aanbieden...

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

zou je 'eenvoudig' kunnen overstappen van je mxstream abbo naar bbned, is dan eigenlijk alleen nog maar de vraag.

I have usernames older than you.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

pjottum schreef op 16 augustus 2002 @ 09:20:
zou je 'eenvoudig' kunnen overstappen van je mxstream abbo naar bbned, is dan eigenlijk alleen nog maar de vraag.
Eenvoudig, Mxstream, KPN en overstappen zijn 4 woorden die niet in 1 zin bij elkaar passen.

• Milly
  • Niet online
Wokschotel schreef op 16 augustus 2002 @ 09:27:
[...]
Eenvoudig, Mxstream, KPN en overstappen zijn 4 woorden die niet in 1 zin bij elkaar passen.
:D

iig zal je je Alcatel modem kunnen blijven gebruiken, dus de kostenpost van een nieuw modem zal er alvast niet zijn.

Verwijderd

Wokschotel: Inderdaad aangezien de lijn geporteerd moet worden gaat dit een maand of 2 duren.

Milly: Je Alcatel kun je natuurlijk alleen blijven gebruiken als je de analoge gebruikt
Pagina: 1