• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Tijdens mijn stage in de USA kan ik de SlimX voor $140 (ong €140 kopen).
Maar op iRiver.com schermen ze met 2 redenen om het niet te doen:
1) De adapter is onbruikbaar in Europa (240 ipv 110 volt)
2) FM-tuner zou het in Europa niet doen

Nu weet ik dat 2 onzin is. Heeft iemand ervaring met die adapter?

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Het lijkt me dat de accus in de iriver zelf gewoon hetzelfde zijn. Ofwel, het gaat enkel om de acculader die het hier niet zou doen.
misschien kun je die bestellen in holland, voor die prijs kun je gerust nog een paar pleuro extra uitgeven wil je nog goedkoop uit blijven komen.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

Je kan gewoon een 110v/220v converter ding kopen toch? Koop hem liever bij http://www.mpwiz.com dan krijg je volgens mij ook gewoon een europese adapter :)

Verwijderd

Ik heb ook eentje in de states gehaald. Ik moest alleen de netvoeding vervangen door eentje van 220V (15 Euro bij de BCC). Werkt als een trein (niet die van de NS). Ik gebruik de tuner nooit. Met een CD vol met MP3s ben ik lang genoeg zoet.

Verwijderd

ik zit met hetzelfde probleem(?)
ook gemerkt dat ie in vs veel goedkoper is. maar zoek nog een betrouwbare site, die hem ook hier bezorgt. (zie verder m'n topic: "iRiver online kopen"

Verwijderd

psaiko:
volgens mij heeft iriver de US webwinkels een exportverbod naar europa opgelegd. Amazon wilde het nl. niet naar hier verschepen.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

Amazon.com verscheept helemaal geen electronica naar Europa, dus een DC voor $50 kopen zit er ook niet in :(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En er is een algemeen iRiver-topic, dus waarom deze nou gestrat moest worden..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.