Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gprs via Vodafone op een R600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier ervaring mee? Of in ieder geval met GPRS? Ik krijg het niet aan de praat op mijn mobiele en ik weet ook niet waar ik het moet vinden. Op vodafone staat een verwijzing naar vizzavi en daar staan WAP instellingen maar volgens mij is dat ook weer iets anders!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vizzavi is een onderdeel van Vodaphona que mobile diensten!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wist ik al. Ik snap alleen niet waar de instellingen staan voor GPRS. Wat ik dus eigenlijk wil is dat ik mijn mail kan checken via GPRS.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Heb je wel een data pakket van vodafone ?? zoja hier een linkje... >> http://www.pocketpc-club.nl/tips.php?action=1&id=87 :) succes ermee !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon Vodafone IZI. Kun je daar mee GPRS-en??? Het is de bedoeling dat ik me mail kan checken en dat is alles. Liefst ook sturen natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Met vodafone IZI kan je geen gebruik maken van GPRS. Daar moet je een apart GPRS abonnement voor hebben, of je dat los kan krijgen bij Vodafone weet ik niet, denk eigenlijk van niet. Meestal gaat dat icm een abonnement.

Verwijderd

Topicstarter
Maar kun je dan nog wel wappen???

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Wappen moet wel kunnen, ja.
Dan moet je nl. gewoon ergens inbellen met je telefoon.

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Met Vodafone Izi kun je alleen wappen via GSM en dus niet via GPRS. Je moet dan wel rekening houden met de instellingen.

BVD MVG VDL

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 18:07:
Maar kun je dan nog wel wappen???
Nee, kan niet.

Je mag namelijk geen dataverkeer hebben met iZi, je zal toch een abbo moeten nemen wil je dit soort dingen kunnen doen.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
WAP via gsm kan zeker wel met Vodafone prepay. Ik heb een C35i prepay bij Libertel gehad, WAP ging prima :)

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 21:39
volgens mij kan je alleen wappen via vizzavi
met vodafone iZi

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1