DNS Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Appeltaart
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05-2025
Ik heb gister/vandaag mijn site laten verhuizen (andere hosting genomen) en daarby de domeinnaam DNS laten veranderen , het probleem is echter dat ik nog steeds mijn oude site krijg als ik naar www.twrclan.com ga , de oude site was een zwarte site , de nieuwe site is de site van onze nieuwe provider (blauw van fastvision) hoe kan ik dit oplossen ?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:02

Super_ik

haklust!

cache legen mischien :?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Appeltaart
en heeft iemand een flauw idee van hoe dat moet :D ?

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Ik krijg de blauwe te zien, misschien is de DNS van je provider nog niet ge-update :?

• Appeltaart
planet <---- ADSL basic , erhm , hoelang zou dat moeten duren ongeveer ? ik heb namelijk de oude host een boze mail gestuurd dat het te lang duurde :$

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Appeltaart schreef op 15 augustus 2002 @ 10:57:
planet <---- ADSL basic , erhm , hoelang zou dat moeten duren ongeveer ? ik heb namelijk de oude host een boze mail gestuurd dat het te lang duurde :$
Hmmm ik heb hier ook Planet dus jij zou hem ook moeten zien (de blauwe), mits je de DNS van Planet wel gebruikt ;)

druk eens op F5 ;)

• Appeltaart
me f5 knop is het zo onderhand aan het begeven zovaak druk ik erop :S meerdere mensen met planet kunnen btw ook wel de blauwe zien , ik ben tot nu toe de enige

Verwijderd

ipconfig /flushdns :+

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
soms duurt updaten van de DNS van je provider wel een dag of 4 op langer....
[ik bedoel, dat hij maar om de 4 dagen [of meer dagen] update]
Pagina: 1