Ik heb gister/vandaag mijn site laten verhuizen (andere hosting genomen) en daarby de domeinnaam DNS laten veranderen , het probleem is echter dat ik nog steeds mijn oude site krijg als ik naar www.twrclan.com ga , de oude site was een zwarte site , de nieuwe site is de site van onze nieuwe provider (blauw van fastvision) hoe kan ik dit oplossen ?
cache legen mischien
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
en heeft iemand een flauw idee van hoe dat moet
?
Ik krijg de blauwe te zien, misschien is de DNS van je provider nog niet ge-update
planet <---- ADSL basic , erhm , hoelang zou dat moeten duren ongeveer ? ik heb namelijk de oude host een boze mail gestuurd dat het te lang duurde
Hmmm ik heb hier ook Planet dus jij zou hem ook moeten zien (de blauwe), mits je de DNS van Planet wel gebruiktAppeltaart schreef op 15 augustus 2002 @ 10:57:
planet <---- ADSL basic , erhm , hoelang zou dat moeten duren ongeveer ? ik heb namelijk de oude host een boze mail gestuurd dat het te lang duurde
druk eens op F5
me f5 knop is het zo onderhand aan het begeven zovaak druk ik erop
meerdere mensen met planet kunnen btw ook wel de blauwe zien , ik ben tot nu toe de enige
soms duurt updaten van de DNS van je provider wel een dag of 4 op langer....
[ik bedoel, dat hij maar om de 4 dagen [of meer dagen] update]
[ik bedoel, dat hij maar om de 4 dagen [of meer dagen] update]
Pagina: 1