ok...ik heb 'm 2 weken mogen gebruiken (kennis verkoopt ze in Enschede)
- radio heeft zeer slecht bereik en grote gevoeligheid...zelfs grote nationale zenders als 538 geven vrijwel alleen ruis...
je kan ook niets anders verwachten van ingebouwde fm-ontvangers...deze zijn meestal te klein en van een te lage kwaliteit om echt goed te functioneren...
- ding ziet er niet uit als op de foto's....afwerking is matig en voelt niet stevig aan...
- hij is erg klein, das wel positief
- afstandsbediening is basic, maar goed genoeg...
- geluidskwaliteit is redelijk, logischerwijs niet zo goed als bijv. het geluid van de iPod of goede cd-mp3-spelers...
- prijs is te hoog...voor 299 euro heb je al een iPod met 5GB geheugen en firewire...
- batterijduur is zo'n 5-6 uur bij normaal gebruik (philips batterijen)
nee, ik kan niet zeggen dat ik 'm aan kan raden
doe er anders iets bij en koop voor 299 euro de iPod op
www.dancevalley.com, zal je
veel meer plezier aan hebben...
ik moet er wel bijzeggen dat ik behoorlijk hoge eisen stel aan apparatuur en van een zeer goede geluiskwaliteit houd...daarom heb ik zelf de combinatie iPod + Sony E888 dopjes waarmee ik wel tevreden ben
als je minder veeleisend bent, zou deze mp3-speler wel iets voor je kunnen zijn...maar ik ben er van overtuigd dat er betere spelers zijn voor minder geld (bijv. Nike PSA 120)
edit: oja...pfff...nu ben ik moe
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.