Ik wil ook even klagen.
De helpdesk. Ik wordt er TOTAAL niet serieus genomen. Ik heb Chello classic en maak daar nogal veel gebruik van. Ik moet ook regelmatig thuiswerken en heb dus een betrouwbare internetverbinding nodig.
Regelematig heb ik geen connectie. Als ik dan een ping naar
www.google.nl uitvoer met -t erachter zie ik dat ik erg veel timeouts krijg.
Ik heb hierover vandaag proberen te bellen. Eerst natuurlijk zelf aan het troubleshooten gegaan. Modem ge-reset, andere netwerkkabel, modem niet via de router maar rechtstreeks op de pc, opconfig -release en renew, computer opnieuw opstarten, etc. etc. etc. Het probleem bleef bestaan (wat ik ook had verwacht aangezien het spontaan zonder enige wijziging van mijn kant gekomen is.
Ik bel dus de klantenservice terwijl ik op mijn scherm timeouts krijg.
Ik sta letterlijk 14 minuten in de wacht en vervolgens krijg ik iemand aan de lijn. Ondertussen zijn mijn timeouts weg en heb ik een normale verbinding.
Die gast zegt: ik ga even uw modem uitlezen meneer.
wacht wacht wacht
Komt hij terug en zegt hij: meneer ik zie dat alles in orde is. Ik zeg ja dat snap ik want nu krijg ik geen timeouts meer.
Nee meneer dat zie ik en ik stel voor dat u even terugbelt als u weer timeouts krijgt.
Ik zeg luister ik heb gebeld toen ik timeouts kreeg maar toen heb ik dusdanig lang in de wacht gestaan dat ik ze niet meer kreeg.
Hij zegt: ja maar nu kan ik niets voor u doen meneer dus ik stel toch voor dat u terugbelt.
Ik zeg dus elke keer dat ik problemen heb moet ik jullie opbellen, 15 minuten wachten a 10 cent per minuut en dan maar hopen dat jullie op tijd opnemen om mijn probleem te onderzoeken?
Hij zegt (en ik ben hierdoor ZWAAR beledigd): ja meneer maar wat betaald u tegenwoordig bij de pomp als u gaat tanken?
Toen ben ik hem compleet geflipt en heb ik de hoorn erop gegooid.
WAT EEN ONGELOOFLIJKE mongolen.
Ik heb al vaker naar UPC gebeld met dit soort problemen en ik krijg elke keer dit soort gesprekken. Heb het er COMPLEET mee gehad.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983