Hehe. Ik las het net ook op ons forum. Hier gaat denk ik wel een klein verhaaltje aan vooraf:
Toen S@NL nog een klein en niets betekenend teampje was (circa 80 man), hadden wij een heeeeeele krakkemikkige website. Toen kregen we het plan op via freehosting.nl een gratis .nl domeinnaam aan te vragen voor deze site:
www.seti.nl
Misschien dat sommige van jullie het (nu failliete) freehosting nog kennen, maar deze jongens waren niet zo snel met het registreren van onze domeinnaam. Wat bleek?
www.seti.nl was circa 1 uur voor onze registratie door iemand anders geregistreerd. BAM...domeinnaam kwijt. Iedereen boos op freehosting. Maar ja, waar kon je boos op zijn? Twas toch gratis!
Toen zijn we in contact gekomen met de mensen die het domein wel te pakken hadden gekregen. Voor een heel schappelijk jaarlijks bedrag mochten wij voortaan
www.seti.nl huren. En enkele maanden geleden hebben wij het ook daadwerkelijk over gekocht.
Ik denk dat een groot gedeelte van S@NL (waaronder ikzelf) nog lijdt aan een aandoening genaamd: 'domein-kaap-vrees'
Of we er wat aan zullen hebben zal de toekomst uitwijzen. De leden in kwestie wilden graag 15 dollar uitgeven voor hun clubje, dus waarom niet toch?

En het is zoals TFH zegt: Het is beter dat ze in handen komen van een actieve SETI groep ipv van een of andere domein makelaar.