2 e-mail adressen bij GoT

Pagina: 1
Acties:

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om twee e-mail adressen op te geven bij registratie.
één waarmee jullie gerustgesteld worden dat en die gebruikt wordt voor registratie en mogelijke ban-berichten deze hoeft helemaal niet zichtbaar te zijn voor GoT-ers en
één voor communicatie met mede GoT-ers, dat kan dan gerust bij een gratis provider.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, registreer je met het eerste mail adres, verander daarna je mailadres in je profile door het 2e adres van eventueel een gratis provider.

Maargoed, jij bent al geregistreerd, dus gaat dit niet voor je op.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Wat heeft hij er dan aan??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niks, maar misschien vraagt hij het voor iemand die zich nog moet registreren?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blackd schreef op 15 augustus 2002 @ 09:48:
[...]

Niks, maar misschien vraagt hij het voor iemand die zich nog moet registreren?
of voor een kloon :X

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik neem aan dat het e-mailadres van de provider (het niet-gratis-adres) niet veel gelezen wordt en dat hij daarom een ander adres wil opgeven.

Het registratiemailtje wordt altijd naar die provider gestuurd, en daar kun je ook niets aan veranderen. Ook het registratiemailtje naar het gratis adres kan niet, om de simpele reden dat dan niet kan worden gecontroleerd of het andere adres wel op jouw naam staat.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 15-08-2002 11:08 . Reden: Even een klein zinnetje verwijderd :o ]

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Compubiter schreef op 15 augustus 2002 @ 10:57:
Ik neem aan dat het e-mailadres van de provider (het niet-gratis-adres) niet veel gelezen wordt en dat hij daarom een ander adres wil opgeven.

Het registratiemailtje wordt altijd naar die provider gestuurd, en daar kun je ook niets aan veranderen. Zoals jij het wilt, ook het registratiemailtje naar het gratis adres kan niet, om de simpele reden dat dan niet kan worden gecontroleerd of het andere adres wel op jouw naam staat.
Wel hoor een confirmation mail naar het 2e adres, overigens is dit idee zo gek nog niet, al zal het wel wat werk kosten om het te implementeren.

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Ik heb er ook niets aan. Ik ben gewoon geregistreerd op mijn hotmail account.
Maar het voordeel voor andere (nieuwe) gebruikers is wel dat zij dan met dat hotmail account overal bij die mail kunnen komen. Ik kan niet gemakkelijk bij mijn provider de mail ophalen. Ik geloof wel dat het kan, maar ik heb liever gewoon via hotmail. Bovendien is mijn hotmail-account lekker annoniem en mijn provider account bevat mijn naamgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
raptorix schreef op 15 augustus 2002 @ 11:00:
[...]

Wel hoor een confirmation mail naar het 2e adres, overigens is dit idee zo gek nog niet, al zal het wel wat werk kosten om het te implementeren.
Hoe gaat dat dan nu verder, is er nog een soort change overleg bij GoT om gebruikerswensen te beoordelen. Het zal toch niet zo zijn dat ik voor de kat z'n kont aanbevelingen zit te doen en nooit kom te weten wat het besluit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik vind het eigenlijk wel een goed idee.

Dat je een publiek adres kunt opgeven bij registratie wat spamable is zeg maar ;) Wat je dus aan iedereen kunt geven.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1