Ik heb Arcserver 6.6 op een Novell server draaien, als ik arcserve.nlm wil op starten dan geeft ie de volgende foutmelding "Invalid license file found" nadat de server een keer opnieuw opgestart is geeft ie deze foutmelding weer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb de licensiecode goed ingevoerd.
Service pack opnieuw uitvoeren en anders herinstallatie. Helaas.
640KB should be enough for everyone
Wat staat er in je logfile van de licenties?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Je kunt ook met cslicen de licentie verwijderen en opnieuw installeren. Check ook of er geen andere Arcserve server met dezelfde licentie actief is.
Onder Win2k op \CA_LIC\lic98.logVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 09:27:
waar kan ik die logfile vinden?
Ik neem aan dat dat op op een Novell server dan ook zo heet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ok. kijk de error code (Exxx) even na op support.cai.com
Enige wat ik nog kan bedenken is dat je een single server licentie key voor een enterprise edition gebruikt (of andersom). ArcServe = EVIL
Enige wat ik nog kan bedenken is dat je een single server licentie key voor een enterprise edition gebruikt (of andersom). ArcServe = EVIL
Die log file heb ik nu niet bij de hand omdat de server ergens anders staat...........vanmiddag ga ik erheen. Maar wat moet erin staan dan?
Verwijderd
De licentie file staat in arcserve.6\licence en heet 00000001.lic. Deze zou je kunnen renamen en opnieuw de licence toevoegen, maar denk niet dat dat gaat werken. Het instaleren van arcserve met patches en sp4 is max een half uurtje werk, denk dat ik dat als eerste even zou proberen
* Koffie sluit zich daarbij aan.
ArcServe volledig van de server knallen en opnieuw installeren.
Eventueel de DB restoren en klaar ben je.
ArcServe volledig van de server knallen en opnieuw installeren.
Eventueel de DB restoren en klaar ben je.
Pagina: 1