Jaah ik heb een budget van 3000 piek.. en nu wil ik dus een pc aanschaffen. Zipdrive heb ik al, printer,scanner cd-writer en dat soort meuk heb ik ook niet nodig. .dta is er wel. HEt gaat om de rest. Daarbij magik niet boven de 3000 piek uitkomen. (wel iets maargoed 3000 piek ongeveer moet het dus gaan kosten, verder reikt mijn budget niet)...
Ik heb 'slechts' een paar kleine eisen:
-Minimaal 128 mb SDRAM
-Iiyama 17" Monitor
-Draadloze muis EN toetsenbord (ik heb een gloeiende t***ng hekel aan die draden..
-32 MB Videokaart en danwel DH (of andere oplossing) komt nog een scherm bij namelijk...
-Het liefst ADM spul... Duron dus, dat is wel redelijk goed over te klokken en niet zo 'duur' als Athlon/T-bird
Ik heb dus de volgende Configuratie bedacht:
Midi (of Big) tower ATX 300W
Asus A7V,Via KT133 Socket A, AMD 200Mhz Udma/100 ATX
AMD Duron 700 Socket A
AMD Duron Cooler
Dimm 128 Mb SDRam SPD PC100
Matrox G400 32 Mb AGP DH
Creative Labs Soundblaster Live 1024 oem
Maxtor 20Gb DiamondMax Plus 7200rpm ATA100
A-Open CD952E 52 (of 48) speed IDE retial
Sony (of ander merk) 3.5" Floppy disk Drive
Iiyama SJ700JT 17" digitaal .28 dot pitch
Logitech Cordless Desktop iTouch
Netwerkkaart PCI 10mbit UTP
Dit kost mij op z'n goedkoopst (bij bijvoorbeeld funprice) ergens tussen de 3200 en de 3300 piek. Weet iemand hoe en waar ik dit mogelijk nog goedkoper kan krijgen (liefts bij eeb etroubaar en goed bedrijf, dus niet klein of powerprice ofzo)
voorderest boeit het niet zo heelveel... En wat zou ik evt kunnen vervangen, bezuinigen om toch rond die 3000 piek uit te komen?
graag enige hulp!
Ik heb 'slechts' een paar kleine eisen:
-Minimaal 128 mb SDRAM
-Iiyama 17" Monitor
-Draadloze muis EN toetsenbord (ik heb een gloeiende t***ng hekel aan die draden..
-32 MB Videokaart en danwel DH (of andere oplossing) komt nog een scherm bij namelijk...
-Het liefst ADM spul... Duron dus, dat is wel redelijk goed over te klokken en niet zo 'duur' als Athlon/T-bird
Ik heb dus de volgende Configuratie bedacht:
Midi (of Big) tower ATX 300W
Asus A7V,Via KT133 Socket A, AMD 200Mhz Udma/100 ATX
AMD Duron 700 Socket A
AMD Duron Cooler
Dimm 128 Mb SDRam SPD PC100
Matrox G400 32 Mb AGP DH
Creative Labs Soundblaster Live 1024 oem
Maxtor 20Gb DiamondMax Plus 7200rpm ATA100
A-Open CD952E 52 (of 48) speed IDE retial
Sony (of ander merk) 3.5" Floppy disk Drive
Iiyama SJ700JT 17" digitaal .28 dot pitch
Logitech Cordless Desktop iTouch
Netwerkkaart PCI 10mbit UTP
Dit kost mij op z'n goedkoopst (bij bijvoorbeeld funprice) ergens tussen de 3200 en de 3300 piek. Weet iemand hoe en waar ik dit mogelijk nog goedkoper kan krijgen (liefts bij eeb etroubaar en goed bedrijf, dus niet klein of powerprice ofzo)
voorderest boeit het niet zo heelveel... En wat zou ik evt kunnen vervangen, bezuinigen om toch rond die 3000 piek uit te komen?
graag enige hulp!