Toon posts:

first post valt niet mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou nou, het valt niet mee om punten te houden als je als eerste post. ;(

Toevallig kwam ik net bij THG vandaan waar ik dat artikel gelezen had met het idee van: :? Conclusie? Waar is de rest van het artikel? :? Niet echt dat je zegt van 'dat moet op t.net!'.

Ik dacht dat ik wel nuttige info gaf meestal, maar ik kom niet hoger dan 0 omdat ik toevallig een x de 1ste ben?

/me is al een uur op GOT-TMF verdwaald omdat ie ff wou klage...

Het ging om: THG preview van eerste VIA KT400 moederbord

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hm, ik denk dat ik het probleem al zie.

Je post is namelijk een mooi verhaaltje, maar er staat ook een mooi zinnetje onder: 'dit bericht is gewijzigd door ...'. Wat de meeste mensen daarbij denken is dat je eerst een flut-post had neergezet en deze later hebt gewijzigd in het huidige verhaaltje om toch geen punten kwijt te raken. Dat gebeurt helaas wel vaker, waardoor de modders er zo 'fed up' mee zijn, dat ze al uit vermoeden naar beneden modden. (dit denk ik dus, ik heb geen bewijs ofzo)

Ik geloof je iig op je woord, dus ik zal van het eentje een tweetje maken, hoger hoeftie IMO niet. :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Netman867 schreef op 15 augustus 2002 @ 07:10:
Hm, ik denk dat ik het probleem al zie.

Je post is namelijk een mooi verhaaltje, maar er staat ook een mooi zinnetje onder: 'dit bericht is gewijzigd door ...'. Wat de meeste mensen daarbij denken is dat je eerst een flut-post had neergezet en deze later hebt gewijzigd in het huidige verhaaltje om toch geen punten kwijt te raken. ....
Eigenlijk is dat kolder hè. Want ik weet hoe gruwelijk irritant het is om een reactie van slechts "first post :P " naar een pseudo-inzichtvol verhaal te zien gaan, maar het is ergens nog veel absurder als reacties ongegrond omlaag worden gehaald omdat de user hem weleens gewijzigd zou kunnen hebben. Wat mij betreft zou een dergelijke user in beginsel altijd het voordeel van de twijfel moeten hebben.

+1 inserted!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het daarom ook expres heel lang ongewijzigd gelaten! Maar dat hielp dus echt niet!

Dus toch maar taal aangepast en ff anders verwoord. En toen hierheen...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Eigenlijk moest er een optie komen om een post te zien in de staat zoals hij oorspronkelijk geplaatst was. Dan kun je dit soort dingen controleren en gepast modden.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
polaris schreef op 15 augustus 2002 @ 14:26:
Eigenlijk moest er een optie komen om een post te zien in de staat zoals hij oorspronkelijk geplaatst was. Dan kun je dit soort dingen controleren en gepast modden.
PowerMod :P

• Netman768
PowerMod :P
Zijkstraal :P

• Robin
  • Niet online

• Netman768
Blaataap :P
Flamert :{

• Robin
  • Niet online
Moetjijnogwatvanzeggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het is blauw en kan maar 1 woord per posting typen, rara wat is dat :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1