Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Edit-reason is nog niet echt goed (tpl, acm)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zie hieronder...

[ Voor 0% gewijzigd door Osiris op 15-08-2002 02:32 . Reden: Kijk mamma!!! Ik kan hier iets neer zetten!!! -Choeso Jei jochie, maar kon nu maar even binnen... Wel goed je handjes wassen voordat je gaat eten... -Wat gaan we eten dan??? -Spruitjes!!! -Ah neej hè, toch niet weer die ranzige dingen!!! :( :( :( Ik haaaa ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoort dat ding zo lang te zijn???

Ik vind ut namelijk wel errug lang... Ik dacht eerst dat het ongelimiteerd was, maar dat is het niet..

Ik had eerst dit verhaaltje:
Kijk mamma!!! Ik kan hier iets neer zetten!!! -Choeso Jei jochie, maar kon nu maar even binnen... Wel goed je handjes wassen voordat je gaat eten... -Wat gaan we eten dan??? -Spruitjes!!! -Ah neej hè, toch niet weer die ranzige dingen!!! :( :( :( Ik haaaaaaaaaaaaat die dingen man! Jeck, echt ranzig gewoon... :( -Maar ze zijn wel heel gezond jongen... -Do I care?!?!? No, don't think so idd!!! -Jongen, rustig maar... Nou, vooruit dan maar, omdat jij het bent.. Hier heb je m'n portomoné... Ga maar ff langs de snackbar... -Jippy!!! Bedankt ma!!! :* :* :* En they lived happy ever after...
Kan dan misschien toch een limit op dat text-vakje?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

done, 255 chars.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.