Toon posts:

[webdesign] mooie sites.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het alweer even geleden dat ik mooie sites topics heb gezien, en er staat niks over in de W&G faq.

Ik ben wel weer benieuwd naar 'mooie' sites om een beetje inspiratie op te doen (nee niks jatten). En gewoon benieuwd naar wat jullie op dit moment nou 'hot' en 'not' vinden.

Ik betrap mezelf erop dat ik steeds 'cleaner' ga werken, veel wit en lichte grijstinten, strak en simpel.

Dit is dan ook een van mijn favo sites (qua layout enzo)

http://www.whoswe.com/splashguns.html

Dus post de mooiste sites die je kent, zonder te spammen enzo. Flash of HTML of whatever, als het maar mooi en met name orgineel is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

www.checkmijnsite.nl
Nogal spam-gevoelig lijkt mij... Ik zie dagelijks mooie en minder mooie sites; iets echt bijzonder zit er echter meestal niet tussen.
Als je echt iets bijzonders weet, post het dan! Echter in deze context ben ik bang dat dit topic geboren is voor een slotje...

Intentionally left blank

Verwijderd

deze vind ik persoonlijk erg mooi:

http://www.halovision.org/

Verwijderd

crisp schreef op 15 augustus 2002 @ 02:40:
Nogal spam-gevoelig lijkt mij...
Dan zou ik als ik jou was toch es de definitie van spam opzoeken, spam is ongevraagde reclame, wanneer iemand dit topic opent vervalt dat 'ongevraagd" al, als men nou ook nog eens geen eigen sites post valt die reclame ook wel mee..

Verwijderd

Topicstarter
IK vind mijn nieuwe eigen site (waar ik veeeellee uren aan gewerkt heb) ook wel mooi, maar die ga ik dus expres niet posten.

Aangezien iedereen het op GOT heeft over een bepaalt niveau, mag ik toch verwachten dat er dus ook niet gespammed gaat worden, en er alleen 'eyecandy' geshowed word :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:36

Pelle

🚴‍♂️

funksngrooves, dit soort topics zijn nooit echt van meerwaarde. Er zijn talloze topics over geweest, en met een beetje surfen kom je genoeg coole sites voor inspiratie tegen. Check digitalculture.nl regelmatig, en k10k en surfstation enzo, en je komt genoeg cools tegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.