Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een reclame gezien van nokia
dat je binnenkort op je nokia video kan kijken :?
weet iemand hier iets meer over want ik kan nix vinden :)

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-03 13:00

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dat is een toekomstvisie reclame spot van nokia. Zoals je die ook van siemaens en van ericsson en van kpn etc etc etc hebt gehad. Precieze datum en meer gegevens zal pas komen zo gauw als UMTS wordt doorgevoerd in NL.

*empty*

Verwijderd

ik heb die reclame ook gezien vandaag
en ik vind hem heeeeeel goed verzonnen :+

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is dat die reclame met dat moppie in de bus?

Verwijderd

Saus schreef op 20 augustus 2002 @ 20:09:
Ja

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:09:
Klinklare onzin allemaal.. zo proberen ze ons lekker te maken voor gadgets die de komende jaren nog niet te koop zijn. |:(
Ik vraag me ook af of we echt zitten te wachten op telefoons waarop je op een 1.5" lcd schermpje films kan kijken.. (en ik wil al helemaal niet weten wat het gaat kosten om die film te zien)....

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Is deze reclame niet al bijna een jaar op televisie??
Er waren er namelijk 2 zover ik mij kan herrineren, die met het meisje in de bus en "nog een".
Maar raar dat je die dan echt NU pas ziet, midden in de zomervakantie, waarin je meestal helemaal geen TV kijkt :P

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

btw, dat meisje is wel retelekker ... :P

Wise enough to play the fool

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-03 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Bitbull schreef op 20 augustus 2002 @ 20:23:
[...]

Klinklare onzin allemaal.. zo proberen ze ons lekker te maken voor gadgets die de komende jaren nog niet te koop zijn. |:(
Ik vraag me ook af of we echt zitten te wachten op telefoons waarop je op een 1.5" lcd schermpje films kan kijken.. (en ik wil al helemaal niet weten wat het gaat kosten om die film te zien)....
Telefoon: zeker 500 euro, abonnement: minstens 25 euro per maand, films kijken: rond de 5 euro per film (duurder zou niemand het doen). En dat op z'n vroegst in 2005 maar dan zal het nog onbetaalbaar zijn. Het zal zeker nog tot 2008 duren (denk ik) voordat de meeste mensen films kunnen kijken op hun telefoon (betere benaming zou zijn: Portable Communication and Entertainment Device - PCED).

Als alles goed gaat.

Wie wil er nu een film zien op een klein, slecht zichtbaar schermpje van 1,5" met mono geluid? Met hoofdtelefoon zou het stereo kunnen zijn, maar met zo'n schermpje kun je echt niet lekker films kijken, laat staan details zien of odnertiteling lezen. De komende jaren zal de capaciteit van batterijen, zichtbaarheid en energieverbruik van LCD schermen, processorkracht van mobiele telefoons nog flink moeten stijgen. Voor een film heb je ook hel wat opslag nodig. dat is op het moment nkiet zo'n probleem maar het kost wel geld... veel geld.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Waarom hebben ze die ^&@&^!^*#^@!*&&$%&#! UMTS licentie zo fucking duur gemaakt dan? Die telecombedrijven kunnen het haast niet betalen man. In Japan komen ze al met 4G en we moeten hier nog 3G krijgen. HEEEEEEEEEEEEEL erg zielig hoor.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

is gewoon allemaal nep, want dat displaytje lijkt wel heel verdacht op een 3310. of niet?

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:09:
weet iemand hier iets meer over want ik kan nix vinden :)
waarschijnlijk nooit.. zat je dr op te wachten dan? horloges met een ingebouwd TV'je bestaan ook al een tijdje maar daar zie je ook niemand mee lopen.

bovendien, streaming video over het internet is al kut, dus waarom zou streaming video over een UMTS netwerk (technisch gezien minderwaardig tov internet) wel de moeite waard zijn.

Die reclame is idd een toekomst visie (lees wishfullthinking) van Nokia, als het er ooit komt dan zal Nokia zn best doen om het te gaan verkopen (maar ik voorspel nu alvast dat dat weinig succes zal hebben)

don't hold your breath..

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
CT schreef op 20 augustus 2002 @ 21:02:
Is deze reclame niet al bijna een jaar op televisie??
Er waren er namelijk 2 zover ik mij kan herrineren, die met het meisje in de bus en "nog een".
Maar raar dat je die dan echt NU pas ziet, midden in de zomervakantie, waarin je meestal helemaal geen TV kijkt :P
de 2e is in die lift

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Lift? Ik kan me er nog even niets bij voorstellen, en inderdaad, die in de bus bestaatop zijn minst al een jaar ja. Dit neemt inderdaad niet weg dat het eem lief meisje is in het clipje. Lijkt een beetje op Charlize Theron, als ik het goed heb.
Anyone?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Saus schreef op 20 augustus 2002 @ 20:09:
Mja ik kende die reclame ook al bijna een flinke tijd, daarom moest ik het ff goed op een rijtje hebben zodat we het over hetzelfde hadden! :)

Verwijderd

UMTS lijkt me vooral handig voor het direkt krijgen van file-info naar je routeplanner in de auto, wat snellere email en web op je laptop, on-line games en natuurlijk een snellere mobiele toegang tot tweakers.net _/-\o_
Pagina: 1