Vandaag kwam mij een gerucht ter oren. Ik zou daar graag over praten met anderen.
Waar kan ik terrecht????
Waar kan ik terrecht????
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
[ Voor 0% gewijzigd door dusty op 15-08-2002 01:49 . Reden: ehh bedoelde dus lieve adjes meubel. ]
Back In Black!
Voorlopig niet de HK dusAantal postings 11
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Back In Black!
Verwijderd
LOL, je moet wel de faq lezen hoor
Jullie mening graagCheatah,
Ik heb een vraag of ik een topic kan openen in W&G zonder het bloed onder je nagels vandaan te halen
Ik heb met flash een vrij aardige presentatie proberen te maken en hier heb ik ook geen vraag over, maar wel over iets anders.
Deze presentatie moet verwerkt worden in een website. In het midden moet de flash presentatie komen te staan en rechts in de hoek
Moet er een film afspelen als je op een woord drukt dat er onder staat. Heb er maar even een simpel plaatje van getekend, want
Ben volgens mij verschrikkelijk ongebrijpbaar.
Ja, zoiets is niet leuk om te laden via internet, maar deze website komt ook gewoon op cd te staan met autorun functie en klaar.
Alleen nu ben ik niet goed in html en mijn situatie is moeilijk te vinden via internet. Ik heb al wat geprobeerd, maar gaat toch fout.
Kan ik een topic maken met de vraag of iemand mij op weg kan helpen.
B.v.d.
Justin ( We Are Borg )
SG kan hij dus ook nog niet inAzrael schreef op 15 augustus 2002 @ 01:47:
Maar als het niet te onzinnig is kan het in Stuffis Generalis of Nieuws Sport TV en Muziek eventueel.
We Are Borg schreef op 15 augustus 2002 @ 01:45:
Ehm, mag ik dit topic even misbruiken omdat er toch een moderator en lite mod aanwezig zijnWil even vragen of ik een topic kan openen in W&G
Back In Black!
Nee, ik vraag dit namelijk omdat ik geen kick slotje ban of weet ik veel wat wil krijgen, dus als ik het nu meteen ga zeggen riskeer ik dat. Vandaar dat ik eerst een duidelijk antwoord wil. (Of een link naar een pagina (forum) waar ik wel lekker kan iouwehoeren, snappie
Oja ik ben ook stiekem litemod hoorWe Are Borg schreef op 15 augustus 2002 @ 01:45:
Ehm, mag ik dit topic even misbruiken omdat er toch een moderator en lite mod aanwezig zijnWil even vragen of ik een topic kan openen in W&G
Weet ik, maar ik vraag ook om een mening van joublackd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:49:
[...]
Oja ik ben ook stiekem litemod hoor
Enne, W&G is niet mijn thuisforum zegmaar
Verwijderd
Als het een internet-gerelateerd bedrijf is, wil dat best in Internet&TelefonieVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:49:
[...]
Nee, ik vraag dit namelijk omdat ik geen kick slotje ban of weet ik veel wat wil krijgen, dus als ik het nu meteen ga zeggen riskeer ik dat. Vandaar dat ik eerst een duidelijk antwoord wil. (Of een link naar een pagina (forum) waar ik wel lekker kan iouwehoeren, snappie
Het was (wordt) een winkel.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:51:
[...]
Als het een internet-gerelateerd bedrijf is, wil dat best in Internet&Telefonie
Sorrie
Verwijderd
Escom?
Zijn dat 50 verschillende post, of gewoon 50x een vraag antwoord bla in 1 postAzrael schreef op 15 augustus 2002 @ 01:51:
[...]
verdomd ja, das waar ook.
Dan moet zij dus ff voor 50 techposts zorgen
Stuffis Generalis, dan zul je echt ff heel behulpzaam (of helpdeskerig
Erg lief van je, maar ik wil natuurlijk zelf mee kletsenVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:53:
[...]
Escom?
Zou in SG moeten, maar als je daar nog niet in kan, wil ik het er wel voor je neerpoten als je je verhaaltje mailt ofzo?
Thanks, hele goede tipblackd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:53:
[...]
Sorrie
We Are Borg: sowieso een tip voor de opzet van je topic, laat zien wat je al geprobeerd hebt, of wat je al gevonden hebt, als je sowieso iets kon vinden. Kon je niks vinden, geef dat dan ook aan (en waar je gezocht hebt; flash tutorial sites, html tutorial sites; en met welke keywords).
ja, wat valt er niet te snappen aan 50 postsVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:54:
[...]
Zijn dat 50 verschillende post, of gewoon 50x een vraag antwoord bla in 1 post
Verwijderd
Dan op naar de 50 techpostsVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:55:
[...]
Erg lief van je, maar ik wil natuurlijk zelf mee kletsen
Sorrie blond (en een beetje lui). nn LAAzrael schreef op 15 augustus 2002 @ 01:55:
[...]
ja, wat valt er niet te snappen aan 50 posts
in je profile kan je zien hoeveel posts je hebt, maar daar zitten ondertussen aardig wat LA posts tussen
Je vergeet mijn donatie voor deze tip niet?We Are Borg schreef op 15 augustus 2002 @ 01:55:
ik stuur nog wel wat geld naar zijn zwitserse bankrekening, helpt altijd
Dat zijn 50 verschillende, goede, onderbouwde, behulpzame techpostsVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:54:
[...]
Zijn dat 50 verschillende post, of gewoon 50x een vraag antwoord bla in 1 post
Daar zijn ze me te jong, en minder technisch onderbouwd! (degene die ik ben tegengekomen dan)Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:57:
Als je alleen maar wilt ouwehoerne kun je op Fok je lol op
Nou daar gaan we maar eens voor dan, nog 30 te gaan.blackd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:57:
[...]
Je vergeet mijn donatie voor deze tip niet?
[...]
Dat zijn 50 verschillende, goede, onderbouwde, behulpzame techposts
LA = Lieve Adjes = dit forum.
OK! Thanx!Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:01:
[...]
zie boven en onderaan:
[...]
zoek de afkorting....
Verwijderd
41Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:00:
[...]
Nou daar gaan we maar eens voor dan, nog 30 te gaan.
Een slotje wil nog niet zeggen dat je ook meteen een note krijgt hoor (neem ik aan tenminste). Ik heb ook wel eens domme topics geopend (al dan niet in dronken staat) die niet al te slim waren. Misschien dat ik daar wel notes aan overgehouden heb, maar in elk geval nog geen OW's of BAN'sWe Are Borg schreef op 15 augustus 2002 @ 01:45:
Intentionally left blank
neehoor, maar om steeds de hele forumomschrijving te gaan intypen is op GoT (gathering of tweakers, snap jeVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:03:
[...]
OK! Thanx!
(heeft men hier wat tegen worden langer dan 2 letters??)
Waar haal je die 41 vandaan ??Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:04:
[...]
41
zal met die betrouwbare bron van je wel over MEMO gaan, of niet?
Ben ik gelukkig niet de enige luieAzrael schreef op 15 augustus 2002 @ 02:05:
[...]
neehoor, maar om steeds de hele forumomschrijving te gaan intypen is op GoT (gathering of tweakers, snap je) een wat omslachtige bezigheid
Verwijderd
50 posts nodig - aantal gemaakte techposts, ff op je naam klikken en je weet het. Meer info over tech-posts enzo, klik hier.
Pfffff das nog niet zo makkelijk allemaal. De zin om lekker te ouwehoeren wordt je zo wel lekker ontnomen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt voor meisjes??Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:11:
[...]
50 posts nodig - aantal gemaakte techposts, ff op je naam klikken en je weet het. Meer info over tech-posts enzo, klik hier.
Verwijderd
Alleen voor de vriendin van de baas, en dan nog maar voor een paar daagjes.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:14:
[...]
Pfffff das nog niet zo makkelijk allemaal. De zin om lekker te ouwehoeren wordt je zo wel lekker ontnomen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt voor meisjes??
* lief knippert*
En er loopt niet nog een baas rond zonder vriendinVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:15:
[...]
Alleen voor de vriendin van de baas, en dan nog maar voor een paar daagjes.
Ouwehoeren kan op het tweakers.net IRC-kanaal
Verwijderd
Daniel@tweakers.netVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:17:
[...]
En er loopt niet nog een baas rond zonder vriendin
je bent niet de eerste dame die dat probeertVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:14:
[...]
Pfffff das nog niet zo makkelijk allemaal. De zin om lekker te ouwehoeren wordt je zo wel lekker ontnomen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt voor meisjes??
* lief knippert*
http://www.tweakers.net/plan/crew/3Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:20:
[...]
Nn is ie wat offe ..........
Daniel als je het leest
Neuh, meestal werkt het niet, sterker nog, het werkt nooit
Dat is best een leuke jongen *ping*Azrael schreef op 15 augustus 2002 @ 02:23:
[...]
http://www.tweakers.net/plan/crew/3
[afbeelding]
[...]
Neuh, meestal werkt het niet, sterker nog, het werkt nooit
ja dat kan al niet he, gezien het feit dát ik een jongen ben, dus ik kan nooit als meisje wat gedaan krijgenVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:30:
[...]
Dat is best een leuke jongen *ping*
En zonder een catfight te beginnen (ohnee je bent een jongen) maar dan doe je toch iets verkeerd. (einde discussie, zand erover)
Ik heb mijn lesje wel geleerd met te veel over mezelf te vertellen op Internet.Azrael schreef op 15 augustus 2002 @ 02:35:
Waarom staat je leeftijd eigenlijk niet in je profiel? Nou kunnen we niet zien of je niet stiekem een oude tang bent
Verwijderd
Stalkers zijn toch altijd leuk?Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:42:
[...]
Ik heb mijn lesje wel geleerd met te veel over mezelf te vertellen op Internet.
schandelijk, dat je je op het internet minder veilig kunt voelen dan IRLVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:42:
[...]
Ik heb mijn lesje wel geleerd met te veel over mezelf te vertellen op Internet.![]()
Maare het staat erbij hoor.
Verwijderd
dan ik50 is best wel veel als er zoveel mensen sneller het antwoord weten als ik.
waar niet voor?
Lol, dikke stalkertVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 03:01:
bedoelde je trouwens dit nieuws?
http://forum.fok.nl/showtopic.php/186303
Verwijderd
kwam het min of meer toevallig tegen...
dat blijkt...Zo erg vind ze fok dus blijkbaar ook weer niet
haha, ze weet wel leuke pics te postenVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 03:07:
[...]
kwam het min of meer toevallig tegen...
[...]
dat blijkt...
http://forum.fok.nl/showtopic.php/186284/1/300
http://forum.fok.nl/showtopic.php/128762/1/300
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq