Divx speelt traag af

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik was een beetje aan het stunten met mijn laptop om daar divx op af te spelen. hij deed het altijd goed, maar nu had ik een nieuw divx filetje die het niet deed, dus ik install Nimo5.0 Build 7 codec pack, met alles aan behalve G400 filter en die bicubric resize. nu speelt hij hem veel te traag af (welke divx dan ook, ook degene die het eerst wel deden).
ik heb dit probleem eerder gehad, was dacht ik iets met geluid (AC3 oid :?) maar ik ben het vergeten |:(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je DivX Player/The Playa kan ook bij een ander programma, meer bij deze weet ik het zeker dat het kan :) geïnstalleerd heb, kun je de playback quality instellen van minimum quality <=> maximum quality. Als je daar even mee speelt als je een DivX afspeelt, dan zou ie het soepel moeten doen :)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

uninstalleeer heel die nimo codec pack en kijk dan hoe hij speelt, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar bij mij gingen alle divx'jes heel af entoe met vertraagd beeld en dan in 1x supersnel dat beeld zodat het weer gelijk liep met het geluid.
maar vandaag dat codec pack verwijderd en geen last meer gehad (hij laat blijkbaar dus wel die divx codecs erop ofzo :? )

• CU2morO
zonde die nimo pack heb ik helemaal geen beeld, alleen audio :)

• CU2morO
hmmmm, met tha playa pakt ie wel weer gewoon de oudere divxjes (nadat ik nimo dus weer geinstalled heb) op goede snelhijd maar die nieuwe die ik probeer af te spelen dan blijft ie heel lang swappen en vervolgens valt ie stil waarna heel de laptop is vastgelopen.

wat ook raar is, na de installatie van de nimo pack, kijkt media player ook 3 keer heel snel voor een codec op de codecserver

• CU2morO
schop

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-02 13:43
Schoppen mag normaal pas na 24 uur he :)

Maarja, wat heb je eigenlijk voor laptop??

En probeer eens gewoon alle codecs eraf te gooien, en dan één voor een de codecs van de nimo pack te installeren, weet je welke je moet hebben voor dat ene filmpje, en dan heb je geen vertragende codecs :)
Pagina: 1