Nieuw Beeldkannon

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
Een neef van me heeft problemen met zijn PC als hij MOH:AA wil doen of GTAIII. Dit komt omdat hij nog een erg oude videokaart erin heeft zitten. een ATI 8 MB ofzo... type nummer weet ik zo niet.
Hij heeft een celly 466, en wil daar toch een goeie videokaart in hebben. Zelf dacht ik een Geforce 2 ofzo. Mag maximaal 80 euro kosten
TNT2 is zeker niet aan de orde.. weet iemand misschien wat beters?

--Edit--
misschien die celly wat opfokken?
--Edit--

13:37

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Kijk in de pricewatch, ik zou iig een Nvidia kaart nemen, deze zijn niet zo cpu-schaalbaar (=voordeel).

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 23:11
GeForce 2 is prima voor spellen als MOH:AA en GTA III. Een GeForce 2 is ook nog aardig te combineren met een celeron 466. Als je een snellere videokaart neemt is het een beetje overkill.
Gezien het budget is dit misschien een goeie kaart Leadtek GeForce2 MX400 64MB TV-Out maar ik raad je aan pricewatch goed door te spitten op zoek naar de beste koop.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
Dat er op dit tijdstip nog tweakers wakker zijn :).
owkey, dank je wel, en die Leadtek lijkt me zelf ook wel wat.

en amdrulezz, tja, ik moet het eerst wel lezen... maarja ik moest dit gewoon ff snel weten.

trouwens, ik had het wel gelezen, toen ik me hier al inschreef :), maar zeker vergeten

13:37

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 22:05
Voor 100 euro heb je ook al een nieuwe ATI 9000. Die lijkt me beter dan een Geforce 2. Vooral omdat hij gebaseerd is op een nieuwere core.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GTA3 gaat echt niet draaien met je celeron 466.. het is maar ff dat je het weet.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Voor je een topic opent: lees dit eerst even

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02)

Lees die 2 dingen eerst eens door.. Dan zul je al een redelijke indruk krijgen denk ik..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.