Xbox EnigmahX chip ingebouwd

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 414 views sinds 30-01-2008

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
M'n Xbox omgebouwd, EnigmahX zit er nu in.

Even wat trotse foto's :

http://koos.cinemaskoop.com/Xbox

www.lenswork.nl

Anoniem: 51964

naais :)

Anoniem: 48293

oke leuk... wat kun je ermee...

ziet er wel inteligent uit hehe

• FlameBoy
Anoniem: 48293 schreef op 15 augustus 2002 @ 01:12:

Euh, ALLES! :)

Regiovrij, Macrovision vrij, CDR/CDRW/DVD-r lezen, DUS gekopieerde spellen.

En er is al heel veel software voor, zoals MP3 spelers, DIVX players, VCD/SVCD players... noem maar op....

www.lenswork.nl

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
hehe...... das wel masterlijk dan

Anoniem: 40422

nice :) en doen de backup's het all :9

Anoniem: 48293

cool.. ik ben niet zo into consoles... wel cool daje dat zelf gedaan hebt hehe nahja iedereen zijn eigen rariteit hehe ik mod mun case en jij je xbox.. mijn pics staan hier erges in casemodding en elektronica dus als je zin heb om te kiekn...

• FlameBoy
Natuurlijk doen de backups het al! :-)

Maar alleen backups dan hè? Kep de originele ook :-)

www.lenswork.nl

Anoniem: 22651

wow cool :)

* Anoniem: 22651 ook denk ik gaan doet als ik een xdoos heb :)

Anoniem: 49942

lol al die rooie draadjes :P

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Dzjees, is dat de enige manier om die doos om te bouwen :?
Wel vet dat het gelukt is, post je ook nog je ervaringen mbt DivX enzo? :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
c00l gedaan. Erg netjes en professioneel ook :)
Tis dat het allemaal veels te duur voor me is anders had ik ook wel een xdoos+modchip :9

C:\>_

Anoniem: 29250

Morgen de mijne afmaken ;). Anyways, hoe bevalt die Philips CDRW? Ik heb vandaag een TDK, MORE en MAXELL rewritables gehaald om ze morgen ff te testen.

Anoniem: 40422

FlameBoy schreef op 15 augustus 2002 @ 01:16:
Natuurlijk doen de backups het al! :-)

Maar alleen backups dan hè? Kep de originele ook :-)
Met welk programma maak je die backup's ??

• FlameBoy
Euh dat kan met de Xbox zelf... Maar voor meer tutorials kijk dan op:

www.xbox-scene.com/tutorials.php

www.lenswork.nl

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
la maar :)

• FlameBoy
Ik heb zelf geen DVD schrijver... maar met die chip kan de Xbox gewoon PC code lezen, dus als je een spel ript en weer op schijf wegzet zou deze moeten werken

www.lenswork.nl

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:38
Zeer knap gedaan :)

Anoniem: 58485

hehe,, netjes & ook die pics vertellen meer over de Hardware kant van de xbox.

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 21:38
VEt nice soldeer werk ik kan er geen ene F*CK van echt nice :)

Anoniem: 26700

Anoniem: 48293 schreef op 15 augustus 2002 @ 01:12:

jezus, dat er nog mensen zijn die niet eens weten wat ombouwen is? leven jullie onder de rotsen ofzo? :?

Anoniem: 22651

Anoniem: 26700 schreef op 15 augustus 2002 @ 01:38:
[...]

jezus, dat er nog mensen zijn die niet eens weten wat ombouwen is? leven jullie onder de rotsen ofzo? :?
relax dude ik moest er eigenlijk ook ff over nadenken...

ik bedoel een console ombouwen kan tegenwoordig steeds meer reslutaten opleveren als alleen de mogelijkheid om backups te spelen

[foutje] :) [/foutje]

• FlameBoy
Gewoon doen... :)

2E Generatie? Heb ik me niet zo inverdiept... en het gaat mij meer om de mogelijkheden, ik denk niet dat er in de toekomst meer mogelijk wordt dankzij de chip, misschien wordt de chip intiligenter waardoor deze minder soldeerpunten nodig heeft? MAar dat boeit niet meer, deze zit er al in :-)

www.lenswork.nl

FlameBoy schreef op 15 augustus 2002 @ 01:44:
Gewoon doen... :)

2E Generatie? Heb ik me niet zo inverdiept... en het gaat mij meer om de mogelijkheden, ik denk niet dat er in de toekomst meer mogelijk wordt dankzij de chip, misschien wordt de chip intiligenter waardoor deze minder soldeerpunten nodig heeft? MAar dat boeit niet meer, deze zit er al in :-)
hmm, je kan met een 2e genrartie chip veel meer, kijk eens hier voor de verschillen :

http://www.xbox-scene.com/modchips.php

ik zou zelf alleen al voor deze optie "debug executables afspelen" voor een openxbox chip gaan :)

• FlameBoy
Tja de volgende stap is voor mij wel, de BIOS flashen, en dan kan ik ook alle kanten op als goed is... MAar om de bios te kunnen flashen moet je een MOD hebben.

www.lenswork.nl

FlameBoy schreef op 15 augustus 2002 @ 01:48:
Tja de volgende stap is voor mij wel, de BIOS flashen, en dan kan ik ook alle kanten op als goed is... MAar om de bios te kunnen flashen moet je een MOD hebben.
das waar :) probeer alvast die complex 1.02 bios te vinden ;) , wat ik niet begrijp is hoe je die xbox chip kan flashen? heb je daar geen speciaal aparatuur voor nodig?

• Kraanwater
  • Laatst online: 28-05 21:38
lol om 2 uur is hier nog veel leven :P

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:36
Ik heb in mijn x-box de x-ecuter zitten.
Dit is een 1 draad mod.
Hij past over de LPC bus waaraan je hem vast soldeerd. Verder dus nog één draad om je interne bios uit te schakelen.

Deze ondersteund alle features. Dus no patch hack, no eject reset hack en HD swap.
Ik heb al een paar backups up mijn HD gezet. Laadtijden zijn ook veel sneller.
Regio vrij DVD afspelen zonder M$ dongle.

plaatje x-ecuter
plaatje x-ecuter naast Enigmah

check http://www.x-ecutermods.com/

Coïtus ergo sum

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
pfff... petje af! datje al die draadjes zo perfect kan solderen. bij mij zou het tin overal zitten, behalve op de draadjes :)

Chilly_Willy schreef op 15 augustus 2002 @ 01:55:
Ik heb in mijn x-box de x-ecuter zitten.
Dit is een 1 draad mod.
Hij past over de LPC bus waaraan je hem vast soldeerd. Verder dus nog één draad om je interne bios uit te schakelen.

Deze ondersteund alle features. Dus no patch hack, no eject reset hack en HD swap.
Ik heb al een paar backups up mijn HD gezet. Laadtijden zijn ook veel sneller.
Regio vrij DVD afspelen zonder M$ dongle.

plaatje x-ecuter
plaatje x-ecuter naast Enigmah

check http://www.x-ecutermods.com/
volgens mij heeft laadtijd niks met modchip te maken, maar met media :)

• Chilly_Willy
Anoniem: 26700 schreef op 15 augustus 2002 @ 02:24:
[...]

volgens mij heeft laadtijd niks met modchip te maken, maar met media :)
Maar dat bedoelde ik ook. Mijn media is HD! Ik heb de spellen op mijn HD gezet, en daarom is het heel snel.

Coïtus ergo sum

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
bruut! ziet er vet uit!

• Byte_Me
  • Laatst online: 20-05 20:53
Hmmmm, kun je dit ook laten doen, zoals met die playstations? Ik zie me dit nog niet zelf doen. Geen zin om mn X-box te vern#%ken.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bôh... jij hebt echt wel 1337e soldeerskills! :D
Mooi werk, ook erg netjes afgewerkt, zéér professioneel :)

T.net gallery | V&A ads

Anoniem: 12052

Ik wacht wel tot de nxt generation. Zijn een stuk minder draadjes om te solderen en zijn bijna allemaal flashable. (updaten wordt dan een stuk makkelijker)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 26700 schreef op 15 augustus 2002 @ 01:45:
[...]

hmm, je kan met een 2e genrartie chip veel meer, kijk eens hier voor de verschillen :

http://www.xbox-scene.com/modchips.php

ik zou zelf alleen al voor deze optie "debug executables afspelen" voor een openxbox chip gaan :)
Ik zie daar allemaal Yes/No staan en begrijp er werkelijk geen pepernoot van :( Hoe werkt die meuk dan :?

• MaNDaRK
  • Laatst online: 22:08
Heel erg netjes gedaan dude! :)

Ziet er zeer netjes gesoldeerd uit :)

Anoniem: 62556

Heej ik ga morgen middag de PC-BIOXX halen.
serial kabeltje eraan en updaten met je pc. volgens mij kan het niet beter..

Hoef je maar 9 punten te solderen...

Maar toen ik de xbox koch ging het voor mij maar om 1 ding.
Dat zijn divx films (die gemaakt zijn van mijn originele dvd films O-)) af te kunnen spelen in mijn xbox geheel stand alone en niet via netwerk.

Alleen heb ik dan weer gelezen dat je je dvd speler in je xbox moet vervangen door een Dvd speler van toshiba of pioneer van je pc...

heeft iemand hier al meer ervaring mee ??

• internetinfo
  • Laatst online: 29-05 19:17
DARKLORD schreef op 15 augustus 2002 @ 01:59:
pfff... petje af! datje al die draadjes zo perfect kan solderen. bij mij zou het tin overal zitten, behalve op de draadjes :)
lol. Heb ik ook altijd last van, dan blijven de draadjes niet goed zitten en dat denk ik 'Hoppa, meer tin' en tja, dat gaat niet atlijd even goed :{

• FlameBoy
Je kan het ombouwen ook laten doen inderdaad, maar wordt opdit moment nog grof geld voor gevraagd.

Verder is je Xbox Bios flashen nog de beste methode, want die kun je zo vaak up-to-date maken als je wil. En dingen als DIVX players etc. kunnen altijd.... Die Software is tenslotte geschreven voor Xbox en niet voor een MOD. Die MOD zorgt er alleen voor dat DE XBox voor de gek gehouden worden zodat ie ook netjes DVD-R, CDR en CDRW afspeelt.

En verder heeft dit dus ook niets met laadtijden te maken.
Ik heb wel gelezen dat het vervangen van je DVD speler wel de laadtijden kan verkorten (maar ziet er natuurlijk lelijk uit!!) en de IDE kabel vervangen, maar dan heb je het over seconde werk en deze IDE kabel past er precies mooi in.

www.lenswork.nl

Dacht trouwens dat CDR niet zomaar gelezen kon worden... Of verschilt dat per Xbox.
schijnen 2 merken dvd spelers in te zitten... van philips en een ander merk..
Philips schijnt dan de beste te zijn.

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Netjes gedaan hoor, lijkt mij wel een werkje waar je effe je cocosnoot bij moet houden anders haal je zo twee pinnen door mekaar ...

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• Crash
  • Laatst online: 12:37
ziet er heel netjes uit m8,
ikzelf zou het zo goed niet kunnen :P

Flameboy heb jij al geprobeerd om vanaf een cdr te booten ?

• Pewwy
FlameBoy schreef op 15 augustus 2002 @ 11:26:
Verder is je Xbox Bios flashen nog de beste methode, want die kun je zo vaak up-to-date maken als je wil. En dingen als DIVX players etc. kunnen altijd.... Die Software is tenslotte geschreven voor Xbox en niet voor een MOD. Die MOD zorgt er alleen voor dat DE XBox voor de gek gehouden worden zodat ie ook netjes DVD-R, CDR en CDRW afspeelt.
Misschien weet jij het, gaan er DVD+R of DVD-R's in :? Als je zo'n ding koopt heb je daar dus ook een bakker voor nodig....en dan is het handig om te weten welke...

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

ik heb hem ook... wat heb jij er voor betaald? krijg morgen mn eerste "backup" spel binnen vond wel vreemd dat ie mn "backup"muziek-cd's niet leest.

weet jij toevallig met welk prog ik een backup kan maken ? volgens mij is het -r trouwens.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 14:07

Shunt

Boe

vraagje is het nu mogelijk om de cpu te vervangen voor een sneller model of niet ??
heb hier wat over gehoord maar geen bevestegin ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

speciaal aangepaste CPU dus lijkt me niet. (dacht ik ergens gelezen te hebben)

Anoniem: 21388

Erg netjes gesoldeerd, maar mijn vraag is, wat heb je voor die enigmah betaald, en hoe lang was je ± bezig met solderen?

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 22:31
Byte_Me schreef op 15 augustus 2002 @ 07:56:
Hmmmm, kun je dit ook laten doen, zoals met die playstations? Ik zie me dit nog niet zelf doen. Geen zin om mn X-box te vern#%ken.
Dit kun je ook laten doen idd.. mail bijvoorbeeld naar playstation.info@wanadoo.nl Zelf heb ik het ook meerdere keren gedaan.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

FlameBoy schreef op 15 augustus 2002 @ 11:26:
Je kan het ombouwen ook laten doen inderdaad, maar wordt opdit moment nog grof geld voor gevraagd.

En verder heeft dit dus ook niets met laadtijden te maken.
Ik heb wel gelezen dat het vervangen van je DVD speler wel de laadtijden kan verkorten (maar ziet er natuurlijk lelijk uit!!) en de IDE kabel vervangen, maar dan heb je het over seconde werk en deze IDE kabel past er precies mooi in.
nadeel van biosflashen is dat je niet binnen 123 terug kan naar originele xbox bios, met een 2nd gen mod kun je de mod tijdelijk uit zetten als je wil, en ombouwen met x-ecuter doen ze al voor 89 euro (mod kost zelf 49 euro) dus ja voor die 40 euro zou ik hem iemand anders laten doen :)

Just_Johnny schreef op 15 augustus 2002 @ 10:44:
[...]
Ik zie daar allemaal Yes/No staan en begrijp er werkelijk geen pepernoot van :( Hoe werkt die meuk dan :?
lol, is een tabel, bovenkant de verschillende mods, links wat de mods allemaal kunnen , zo moeilijk is het toch niet :)

Anoniem: 62556 schreef op 15 augustus 2002 @ 11:17:
Heej ik ga morgen middag de PC-BIOXX halen.
serial kabeltje eraan en updaten met je pc. volgens mij kan het niet beter..

Hoef je maar 9 punten te solderen...

Maar toen ik de xbox koch ging het voor mij maar om 1 ding.
Dat zijn divx films (die gemaakt zijn van mijn originele dvd films O-)) af te kunnen spelen in mijn xbox geheel stand alone en niet via netwerk.

Alleen heb ik dan weer gelezen dat je je dvd speler in je xbox moet vervangen door een Dvd speler van toshiba of pioneer van je pc...

heeft iemand hier al meer ervaring mee ??
hey las gister wat geruchten over een externe mod die alles kan wat pc-Bioxx kan en is flashable, dus ik zou nog even wachten, het zijn geruchten, maar als het waar is, dan krijg je spijt met die pc-Bioxx :)

• Pewwy
Anoniem: 26700 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:41:
[...]

lol, is een tabel, bovenkant de verschillende mods, links wat de mods allemaal kunnen , zo moeilijk is het toch niet :)
Dat was inderdaad duidelijk, maar dan lijkt die Bioxxx zo weinig te kunnen :? terwijl het volgens veel mensen de beste is...

• Kr3Kr
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

jah, het zijn er echt te veel! hoe lang ben je daarmee bezig geweest?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just_Johnny schreef op 15 augustus 2002 @ 13:53:
[...]

Dat was inderdaad duidelijk, maar dan lijkt die Bioxxx zo weinig te kunnen :? terwijl het volgens veel mensen de beste is...
pcbioxx kun je zelf flashen, dus je kan evoX 2.2 erop gooien of die complex bios. dan kan die alles, en als er in de toekomst een andere bios komt die nog meer kan , dan hoef je alleen te flashen , vandaar dat het de beste is :Y) , je zit niet aan 1 bios vast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26700 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:43:
[...]

hey las gister wat geruchten over een externe mod die alles kan wat pc-Bioxx kan en is flashable, dus ik zou nog even wachten, het zijn geruchten, maar als het waar is, dan krijg je spijt met die pc-Bioxx :)
Nou ik denk dat het niet kan. Zo'n mod moet altijd contact maken met bepaalde punten op het moederbord. Daarom denk ik dat het niet mogelijk is.

Vanmiddag ga ik dat ding halen. pc-Bioxx is makkelijk te flashen door deze aan te sluiten met een serial kabel naar je computer..

Beter kan eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ok...en weet er nou al iemand met welk prog. ik backups kan maken van mn games??

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Laatst online: 06-09-2024
heb je al divx afgespeeld ermee? en is dat net zo goed als een goede tv-out van de pc ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HELP !!!!

:-) heb mijn pc gisteren opnieuw geghost en nu ben ik het adress kwijt van die tent waar ik die mod chip kan halen :'(

zit in rhoon. en heette iets van steven-...... nog wat denk ik.
hun doen verder ook dvd spelers ombouwen :'(

Tv-out zal wel goed werken.. Ik speel er ook dvd's mee af en dat is gewoon super kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer gevonden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 16:09

xychix

FreeBSD Rules !

http://xbox-linux.sourceforge.net

deze gaan voor de legale manier om hetzelfde te bereiken...

als ik ooit geld over heb en dit project slaagt dan koom ik ook zo'n ding !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou waar ga je die halen dan? heb misschien ook interesse. en over die externe modchip, er is al veel gebeurd sinds xbox uit is , dingen waarvan eerst gezegd werd dat het niet mogelijk zou zijn, dus zeg niet dat het onmogelijk is want je zult straks raar opkijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

heb net crazi taxi 3 binnengehad kijken of die enigmah zn werk doet >:)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29942

Zwaar veel respect voor je onwijs vaste soldeerhand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53822

Zekerz mooi gedaan dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
respect :) ik zou echt veel te veel bibbers in me handen hebben om dat zo te solderen. (en ik heb geen xbox/ps2 etc etc :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

Nice :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb die openbios chip besteld; BiosXX
Veel meer opties, en heeft een eigen BIOS en tast die van de xbox niet aan.
En minder draadjes :)
* likkepot heeft wel eens last van bibberhandjes met solderen/verfen

Is het trouwens verstandig om die chip met plakband vast te zetten ? Kan dat niet brandgevaarlijk zijn ?

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Oké, ik ben even weggeweest en zal weer 's wat antwoorden gaan geven op wat vragen :)

De Mod heb ik voor €40 besteld, en inbouwen zal vast wel kunnen, maar ik hoor dan astronomische bedragen.

Backups maken van orignele spellen is geen probleem, op het moment dat je EvoluionX opstart (proggie) kun je met FTP in je Xbox en zodoende files van de DVD drive in de Xbox naar je PC halen. EvolutionX kun je ook op je HD zetten zodat je het standaard MS Dashboad vervangt, hierdoor is het namelijk ook makkelijk om spellen op de HD te zetten (geen laadtijden meer dus) en ze vanuit EvoX te kunnen starten....

En geruchten over andere proc ofzo lijken mij bull-shit. Want stel dat het wel zou kunnen, waarom zou je het dan doen? Die spellen die ervoor uitkomen zijn toch ontwikkeld op die hardware, een snellere proc. zou je niet merken.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
En over die plakband begon iemand anders laatst ook al. Ik kan me niet voorstellen wat het gevaar is. Zowieso moet je een manier bedenken om die chip aan 2 zijden te isoleren. Want de bodemplaat van je Xbox is metaal, en je wil ook niet dat de chip contact maakt met het moederbord waar je het niet wil.

Verder moest ik die draadjes wel een beetje vast kunnen zetten want anders kan ik het moederbord niet fatsoenlijk terugzetten.
En het lijkt mij ook niet dat die Chip heel warm kan worden, dus geen probleem denk ik.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
Heel mooi

- Systeem Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tering man.. je moet er maar zin in hebben :) En het durven.. en kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren op een site iets gezien van een plug & pray modchip (no solder dus) iemand daar al meer info over :? Dan kan iedereen er dus een inbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Laatst online: 29-05 22:09
Wel lachen gedaan. Ben je eigenlijk niet bang om je X-box te mollen? het is geen goedkoop ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Laatst online: 29-05 22:09
Wel lachen gedaan. Ben je eigenlijk niet bang om je X-box te mollen? het is geen goedkoop ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 01-05 20:20

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik hoop dat je xbox live een controle erop gooit zodat je niet op xbox live kan want ik vind modchips wel zoiets zieligs, vooral omdat je het alleen maar doet voor copíeen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en ik wacht denk ik nog op de nieuwere chips die je helemaal niet moet solderen. zal wel net als de oude psx zijn: zoŽn modplug die je achterin de console steekt en dan maar booten en gamen!
houd ik tenminste mn garantie en het is simpeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31871

nu zie ik dat er verschillende versie van modchips er zijn. wat is nu het verschil tussen deze chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28
de ene boot weer sneller, de andere hoef je minder draadjes aan te sluiten en weer een andere haalt macrovision weg.

Dat zijn verschille die ik zo kan bedenken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
WiXX schreef op 18 augustus 2002 @ 20:42:
Ik hoop dat je xbox live een controle erop gooit zodat je niet op xbox live kan want ik vind modchips wel zoiets zieligs, vooral omdat je het alleen maar doet voor copíeen te kunnen spelen.
]
Euh, en als ik je nu vertel dat ik het alleen maar doe om DVD regiovrij te maken (niets mis mee denk ik, als 30% van je collectie R1 is?) En Import spellen te kunnen spelen. (Veel spellen komen hier niet eens uit namelijk!)

[Flame]
En ik vind het pas zielig op te posten dat je hoopt dat Xbox live niet gaat werken bij mij. Want ik denk dat dat wel zonder problemen gaat lukken.
[/Flame]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
gfo schreef op 18 augustus 2002 @ 20:54:
de ene boot weer sneller, de andere hoef je minder draadjes aan te sluiten en weer een andere haalt macrovision weg.

Dat zijn verschille die ik zo kan bedenken })
Mijne haalt Macrovision ook weg....

www.lenswork.nl

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Crazi Taxi 3 werkt perfect.... _/-\o_ enigmah rulezzzz _/-\o_ ... Nu nog een proggie om copieen te kunnen maken en dan kan ik mn gamez backuppen... }) >:)

RatPack #814

Anoniem: 18963

kijk eens naar evolutionx daarmee kun je een ftp server opzetten op je xbox. als je je standaard dashboard van je xbox vervangt door evolutionx kun je je xbox opstarten dan een origineel spel in je xbox doen, moet jij eens raden wat er gebeurt als je dan met een ftp programma je xbox benaderd. :7

Anoniem: 9257

Ik heb gewoon een leeg chippy gekocht W29c020C 90B voor 8 euro, bios gedownload van internet. (xtender1.1) chip ge-hotflashed in oud mobo. heb gelukkig een ic-voetje in me xbox gesoldeert, dus kan ik de chip mooi weer opnieuw flaschen met complex 1.02 bios.

oja de mod koste my dus maar 8 euro, beter dan 49 euro in winkel (rippoff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sjee, wat is jouw Xbox smerig zeg, je mag hem wel eens wassen hoor :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 10:07

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tering zeg, dat wil je echt niet fout doen dat solderen!!
draadje omwisselen of soldeer op een paar andere contact puntjes laten vallen of wat dan ook...

netjes werk hoor!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12718

zeg flameboy, wat heb jij nu weer op je startpage staan :
/*•••••*••
css_descramble.c•••••
*•••••*••
Released•under•the•
version•2•of•the•GPL.•
••••*•••
••*••Copyright•1999•
Derek•Fawcus

gaaf, ascii art ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

hahaha... gaan jullie alle spellen maar lekker downloaden :P (verdienen hun er ook nix meer op)
Gamecube rocks nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

Heel netjes gedaan maar wel riskan t voor zo'n ding wat toch vrij duur is.
Knap stuk werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33
Anoniem: 62772 schreef op 24 augustus 2002 @ 11:29:
Heel netjes gedaan maar wel riskan t voor zo'n ding wat toch vrij duur is.
Knap stuk werk.
Valt reuze mee....

Ik had em zelf eerst FLINK verprutst door 4 padjes te verkoeien, ik had de Enigmah geinstalleerd en de draden vastgelijmd,maar hij deed niets dus moest ik de draden er met bruut geweld af trekken :P waardoor 4 padjes (en soms zelfs een heel stuk van een spoor) mee kwamen, dit heb ik kunnen repareren door de sporen te volgen en de uiteindes te verbinden met koperdraadjes.

Gevolg is wel dat die Enigmah met geen mogelijkheid meer is aan te sluiten want nu ziet het moederbord er heeeeeeel erg rommelig uit (Zit onder het plakband en papiertjes om ondeling contact te vermijden...).

Ben nu aan het wachten op de X-ecuter chip, die gebruikt andere aansluitpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
EvolutionX schreef op 24 augustus 2002 @ 11:43:
[...]

Valt reuze mee....

Ik had em zelf eerst FLINK verprutst door 4 padjes te verkoeien, ik had de Enigmah geinstalleerd en de draden vastgelijmd,maar hij deed niets dus moest ik de draden er met bruut geweld af trekken :P waardoor 4 padjes (en soms zelfs een heel stuk van een spoor) mee kwamen, dit heb ik kunnen repareren door de sporen te volgen en de uiteindes te verbinden met koperdraadjes.

Gevolg is wel dat die Enigmah met geen mogelijkheid meer is aan te sluiten want nu ziet het moederbord er heeeeeeel erg rommelig uit (Zit onder het plakband en papiertjes om ondeling contact te vermijden...).

Ben nu aan het wachten op de X-ecuter chip, die gebruikt andere aansluitpunten :)
Ik had ook wat pads verwijderd bij mijn Homebrew... Eerst gerepareerd. En toen maar een x-cuter ingebouwd. Dat is heel simpel vergeleken met die 30 draden!

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20444

'k koop wel een shuttle...is pc met hoog xbox gehalte..(en nog over te clocken ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43018

heel leuk gedaan alleen ik zou gewoon een nosolder chip nemen.. of een chip met veel en veel minder draadjes.

als het goed is kan je die enigmah chip niet flashen en dat is erg jammer omdat nieuwere biossen beter zijn en meer bieden (zoals grotere hd's enz).

maarjah.. xbox is erg leuk om te hebben, ik heb die van mij ook zelf omgebouwd.. alleen met de pcbiox.. deze chip kan geflashed worden via de pc.

ik zoek zelf nog een leuke alu case voor mijn xbox zodat ie beter in mijn interieur past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

huh, dit is 2 jaar oud :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52220

wat is hier nou bijzonder aan? gewoon een gemodde xbox. Zelf heb ik er ook al een stuk of 4 gemod. WHOO bijzonder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timrek
  • Laatst online: 17:47

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Hmm, beetje ouwe koeien uit de sloot halen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Laatst online: 21:43
op zich is dit een heel leuk topic, maar om em te gaan kicken na 2 jaar dat is wat absurd

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

damn echt respect voor jou dat je dat zo zelf durft enz! goed man!! maar 1vraagje waarom geen executer 2 erin dan kan je ook nog via xboxlive spelen
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.