Onterechte troll

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vond in het topic over de SSL-fout Konqueror en Internet Explorer een imho wat onterechte troll: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=575163

Het 1e deel is misschien wat trollerig, maar aan die smile te zien grappig bedoeld.
Het 2e deel is wel inzichtvol.

Er staan in dit draadje meer onterechte trolls trouwens, het is nooit verkeerd om dit soort draadjes toch ff te scannen :)
(ik heb al gepost, dus ik kan zelf niks meer doen daar)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin gaat eens een erdoorheen lopen :)

Wat maken we van deze, een positieve troll :? :D iig een -1 troll aan mijn kant :)

Em-dollarteken :{

Whu :?

En de andere vorm van een troll :P

Verwijderd

ik vind het gebruik van M$ niet echt een troll

als de rest niet al te negatief is tenminste niet.

flame ala. Troll is per definitie off-topic. Dus wat loop je met trollen te strooien dan? Positieve troll? :? Het draagt niet bij aan het onderwerp en is dus IMHO gewoon "overbodig".

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

Rival24

I'll Be Back

Onze übertweaker gebruikt ook M$

nieuws: M$ verkoopt aandelen in RealNetworks

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:57:
ik vind het gebruik van M$ niet echt een troll
En Microschoft rechtvaardigd het dan wel :? En wat dacht je dan van Linsux :? Waarom maken we er niet meteen RedSex van, Suxe of Advance Moron Devices :? Leuk he, dacht het niet :{ :) Een naam express verkeerd spellen is ook een troll en ook het ongefundeerd blaten richting bedrijf/persoon/iets :)
als de rest niet al te negatief is tenminste niet.
Dat is je eigen zoals je die ervaart op het hele topic, mits je dat bedoeld :) Zo niet, leg het dan wat meer uit :)
flame ala. Troll is per definitie off-topic. Dus wat loop je met trollen te strooien dan? Positieve troll? :? Het draagt niet bij aan het onderwerp en is dus IMHO gewoon "overbodig".
Positieve troll in de zin van: het omgedraaide van "Mozilla suck :( :r" De reactie waarnaar ik link is het het omgedraaide daarvan. Linux sucks is het omgedraaide van Linux rulez. Deze krijgen van mij evenhard een -1 troll gemod :) En alles wat trollt/flamet/over iets anders praat is altijd overbodig, maar deze tags geven iets duidelijker aan wat het nou is. In princiepe heb je gelijk, maar het kan ook zijn dat een post over een gerbil gaat en je in een reactie zet: Gerbils rulen! :Y) *D of Gerbils zijn stom :r :{. Is dit dan overbodig op de post? Nee, het is nog altijd on-topic maar het voegt a) niks toe aan de post en b) het is een troll en dus moeten zulke reactie met een -1 troll beoordeeld worden :)
Dat was nog ten tijde van het onprofessionele Tweakers.net Dat niveau zijn wij ondertussen al ontgroeid. Zouden we dat nu doen, dan zouden wij een heleboel boze tweakers op ons dak krijgen. Net iets wat wij niet willen ;)

• SvMp
  • Niet online
Boven die opmerkingen van flipz, die ik begin dit topic noemde, staat een opmerking van UneXje: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=575058
Gepost door UneXje woensdag 14 augustus 2002 - 20:51 Score: -1 (Flamebait)
alleen is het bij de opensource community gelijk gefixt en bij microsoft moet je maanden wachten op een fix..

Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, 0: Flamebait, -1: Troll, -0.80: Troll, 0: Gemodereerd, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Flamebait, 0: Gemodereerd, Totaal: -0.73 / 10x
Imho ook absoluut geen flame. Wat hij zegt klopt en is geen loos verwijt. Bovendien zegt hij het op een nette manier.

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Sjeez Robin, ga slapen :+

Wat betreft de post waarover het topic gestart werd, das een mooi twijfelgeval. Ik denk dat ie op zen huidige niveau (0) wel goed staat, alsie naar de -1 gaat denk ik dat ik hem er niet af zal halen. Oftewel: ik kijk ff wat de anderen doen.

Ik loop ook nog ff door de draad heen. :)

Verwijderd

Het tweede deel is nogal twijfelachtig. Heeft weinig tot niks met Konqueror te maken en komt over als een of andere promotie campagne bij mij. Het is alleen +1 behulpzaam voor developers van de betreffende browsers en die zijn waarschijnlijk al op de hoogte van deze site. Dus ik zet 'm op 0.

In hetzelfde draadje.

Gepost door Zarc.oh woensdag 14 augustus 2002 - 18:54 Score: 0 (Troll) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Flamebait-1 Troll

And Mozilla keeps on RuLiNG :)

Vind ik wel een rasechte flamebait.

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 14:18:
...
In hetzelfde draadje.

Gepost door Zarc.oh woensdag 14 augustus 2002 - 18:54 Score: 0 (Troll) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Flamebait-1 Troll

And Mozilla keeps on RuLiNG :)

Vind ik wel een rasechte flamebait.
Maar het is een rasechte troll. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:23
Het dollarteken gebruiken ipv een S voor MS, wordt ook vervelend. Elk commercieel bedrijf wil veel geld verdienen en verschillen niet met MS.