Toon posts:

[philips cd-rw] Rare symptomen, overlijdings process!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort denkt het apparaat (cdrw800) af en toe dat er in disc inzit! Op het moment dat het lampje van disc in even gaat branden staat mijn beeld ook vast!? (als ik muziek aan het draaien ben bv. blijft dat ook hangen!?) Het laatje krijg je dan trouwens ook niet meer open, maar soms weer wel!?

Verders is er totaal niets veranderd aan hard zowel als de software, en ik heb zelfs voor deze speciale gelegenheid een clean install gedaan!(Dus op dezelfde configuratie draaide hij ca het laatste jaar) Stekkertjes zitten ook allemaal snor!

Herkend iemand deze symptomen!?

Verwijderd

R.I.P Ja dat ken ik :( En ik moet je helaas vertellen dat ie waarschijnlijk is overleden... Tenminste dat was bij de mijne ook zo :'( Precies hetzelfde.. Succes ermee

Verwijderd

Topicstarter
Verder nog mensen die kunnen verifieren dat mijn bakker stuk aan het gaan is!? Ik bedoel, zou het misschien vuil kunnen wezen. En hoe moet je dat dan eventueel schoon maken. Ik heb hier gelezen dat er geen schoonmaak disc in een bakker mag!?

Edit: Ik vind het altijd maar raar hoor dat dingen zo maar uit het niets stuk kunnen gaan, zeker na een jaar en 4 mnd!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 03:10
Ik kwam gisteren thuis deed het licht aan.....niets......lamp stuk......zomaar, er was niets veranderd aan de hardware en toch ging hij stuk. Met andere woorden, electronica kan stuk gaan, zomaar, zonder aantoonbare redenen.

"If it ain't broke, don't fix it!"

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-04 16:42
Het 'disk in' principe berust vaak op een lichtsensor. Stof voor deze sensor doet het apparaat vermoeden dat er een disk in zit. Dit kan leiden tot kapotte motortjes omdat hij tracht iets op te spinnen wat er niet is.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
nou we het toch over deze brander hebben
die van mij wil nie meer op 8x brande en ok nie op 6x alleen op 4x of lager :(

hoe kan dit komen hij staat trouwens in dma mode
Pagina: 1