[CS] CS compleet op CD zetten?

Pagina: 1
Acties:

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Kan ik CS (Oftewel Counter-Strike) met alles geinstalleerd, update patches, map packs, podbot et cetera (zo'n 973 MB) ZIPen en dat branden, zodat ik later, of op een nieuwe computer, alles zo kan unpacken op de harde schijf?

Zijn er dan dingen die niet gaan werken? (Omdat er iets niet in mn registry staat ofzo.)

Ik begrijp dat ik in ieder geval mijn CD-key opnieuw moet intypen, dat is nog wel te overzien :+, maar zijn er verder nog dingen waardoor dit bv niet zou gaan werken?

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Nee volgens mij moet je idd alleen je cd key opnieuw invoeren.

Als ik me pc namelijk opnieuw installeer staat CS op een andere partitie en het enige wat ik nog moet doen is het invoeren van me cdkey

De kick van Electric!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35
Idd, je cd-key staat ergens in je registry, voor de rest heb ik nooit problemen gehad met deze methode, je cd-key kun je evt. exporteren naar een .reg file, dubbelklikken en CS draait weer :)

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Meer iets voor Spielerij.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

/me ook gaan doet :)

tnx :)

Verwijderd

bart_vd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:44:
Kan ik CS (Oftewel Counter-Strike) met alles geinstalleerd, update patches, map packs, podbot et cetera (zo'n 973 MB) ZIPen en dat branden, zodat ik later, of op een nieuwe computer, alles zo kan unpacken op de harde schijf?

Zijn er dan dingen die niet gaan werken? (Omdat er iets niet in mn registry staat ofzo.)

Ik begrijp dat ik in ieder geval mijn CD-key opnieuw moet intypen, dat is nog wel te overzien :+, maar zijn er verder nog dingen waardoor dit bv niet zou gaan werken?
dit gaat volgens mij niet werken, HL voegt veel vitale dingen toe aan het Windows register, zonder gaat t imo niet werken..

waarom wil je alles op CD hebben, ff full installs erover is toch niet zoveel werk? en ff je skin shit back uppen..

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

gewoon CS dir zippen en branden :P en dan HL daar installen en dan werkt ut perfect :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
werkt gewoon hoor.. alleen ff cd-key opnieuw invoeren (en graphics settings dacht ik ook nog). Ik doe dat zo vaak als ik windows opnieuw installeer, laat gewoon mn games op een andere partitie staan en ze werken bijna allemaal gewoon weer.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Kan je niet gewoon all je reg settings met valve/half life exporten en dan dat .reg filetje op die cd zetten en dan bij het unzippen weer laden ?

• bart_vd
Welke reg files zou ik moeten hebben voor mijn grafische registry settings etc? Ik heb daar totaal geen verstand van.

En Tw^st3D, ja dat is wel veel werk. Ik heb denk een stuk of 9-11 dingen geinstalleerd, die dingen ga ik in ieder geval niet opnieuw downloaden als dat niet hoeft... En als dit mogelijk is dan is dit toch veel en veel makkelijker.

Oja, ik wil alles PRECIES zo houden, dus ook grafische settigs etc, ik heb namelijk een raar probleem: Zodra ik maar een instelling verander dan krijg ik lag, heel veel, als ik het zo hou dan blijft mn ping meestal rond de 40. Dit geld enkel niet voor resoluties en muissensitivity, en binds. Maar als ik bv bij audio, framerate, models, etc etc, ook maar IETS verander dan lagt CS al...

Vandaar dat dit best belangrijk voor me is :).

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Zoek in het register op halflife, en denk logisch na, bijvoorbeeld recentaplication enzo heb je niet nodig, eerder Cdkey, uninstalldata etc.

Steam

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
nergens voor nodig om je registry mee te nemen. het enige belangrijke wat er instaat is de cdkey.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
bart_vd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:02:
Welke reg files zou ik moeten hebben voor mijn grafische registry settings etc? Ik heb daar totaal geen verstand van.
Alle settings worden opgeslagen in CFG bestanden in je cstrike dir.

Verwijderd

Zou je plaats hebben voor het nieuwe CS filmpje van 370MB DivX? })

Militia 2 Counter-Strike Movie
http://www.fileplanet.com/files/110000/111410.shtml

Zal hem vanavond ook op KazaaLite sharen. :)

[Edit] Xscuses dat ik het er hier bijzet, maar de search werkt nog steeds niet lekker. ;(

• bart_vd
Ik heb hem al gezien JAMF.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand een mirror van da cs filmpje

/edit
laat maar al wat gevonden via filemirrors.com

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

www.counter-strike.nl staat een hele lijst

Kittekat.net ....

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb 't zelfde gedaan, gezipped en toen niet op CD gezet, maar op een HD in m'n Netwerk. Op m'n leechbak, anyway, ik kwam erachter dat CS elke Registrysleutel weer opnieuw aanmaakt. Maar ik meost wel key opnieuw invoeren, die hadik neit meer. Maar stond nog op een andere computer, in 't Registry, handmatig ingevoerd en hij deed 't :Y)

Verwijderd

Ik heb het ook wel es gedaan, maar je kunt niet meer upgraden omadt het upgrade prog dan zegt dar er geen cs geinstalld is |:(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 23:19:
Ik heb het ook wel es gedaan, maar je kunt niet meer upgraden omadt het upgrade prog dan zegt dar er geen cs geinstalld is |:(
dan download je de updates toch gewoon los? Vind het niet echt een " |:( " waard.. eerder een |:( voor jou dat je niet eens weet dat je hl en cs gewoon kunt updaten door de losse bestanden te downloaden (updates of full install) :)
Pagina: 1