Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
23 reacties in een heel jaar geeft niet veel impact op de FP lijkt me, 'k zou er niet te veel moeite in steken

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Robin: ah ok 
Botoo: mja, hij viel me vandaag op, dus kheb voor het eerst in mn tn carriere maar eens iemand gemeld
Botoo: mja, hij viel me vandaag op, dus kheb voor het eerst in mn tn carriere maar eens iemand gemeld
Kwesties over users op de FP hoort eigelijk in TFFChakotay schreef op 15 augustus 2002 @ 00:24:
Robin: ah ok
Klopt, maar van de andere kant kan TMF altijd wel een handige voorselectie zijn, omdat de bezoekers hier behoorlijk veel fp-en en daardoor misschien goed kunnen beoordelen of de user echt zo beroerd is (-->> TFF) of dat het allemaal wel meevalt (mogelijk TFF zoniet sterven in de TMF zakcyclus). In principe dus TFF, maar het kan hier in eerste instantie niet echt kwaad. Of schop ik nu iets teveel tegen vastgelegde richtlijnen?Robin Vreuls schreef op 15 augustus 2002 @ 00:27:
[...]
Kwesties over users op de FP hoort eigelijk in TFFTMF is bedoelt voor de reacties op de FP maar dat wist je wel
Kwas ff kijken of jullie nog wel wakker warenRobin Vreuls schreef op 15 augustus 2002 @ 00:27:
[...]
Kwesties over users op de FP hoort eigelijk in TFFTMF is bedoelt voor de reacties op de FP maar dat wist je wel

Ik ben me van geen richtlijnen bewust to be honest, zolang het somehow aan het modsysteem, of 'niveau van reacties' is op te hangen, of je hebt er een vraagje over is TMF een prima plek. D'r lopen hier genoeg mensen die het je haarfijn kunnen uitleggenKexDaFlex schreef op 15 augustus 2002 @ 00:31:
Of schop ik nu iets teveel tegen vastgelegde richtlijnen?
Heb je nou echt een 'gegronde klacht' die je wilt richten @ FP-adjes en ander gespuis
Verwijderd
die username alleen alChakotay schreef op 15 augustus 2002 @ 00:14:
Ik zie vandaag een paar reacties van Dr.Droogkloot die niet bijzonder nuttig zijn, zn status staat ook al op Dwarfgeit (lol)...
Iets mee doen?
offtopic:
nog nimdaresten gevonden na campzone?
nog nimdaresten gevonden na campzone?
Je hebt helemaal gelijk. Het grootste gedeelte van de "bad"-users op de FP wordt door een modder ontdekt en via via komt het toch uiteindelijk bij een van de T.net crewledenKexDaFlex schreef op 15 augustus 2002 @ 00:31:
Klopt, maar van de andere kant kan TMF altijd wel een handige voorselectie zijn, omdat de bezoekers hier behoorlijk veel fp-en en daardoor misschien goed kunnen beoordelen of de user echt zo beroerd is (-->> TFF) of dat het allemaal wel meevalt (mogelijk TFF zoniet sterven in de TMF zakcyclus).
Of het hier kwaad kan, ligt geheel aan * Jaymz kijk maar naar de reactie van hem hierbovenIn principe dus TFF, maar het kan hier in eerste instantie niet echt kwaad. Of schop ik nu iets teveel tegen vastgelegde richtlijnen?
Jaymz schreef op 15 augustus 2002 @ 00:37:
Heb je nou echt een 'gegronde klacht' die je wilt richten @ FP-adjes en ander gespuisis TFF een beter medium me dunkt
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
offtopic:
*search op *.eml doet*
nope
*search op *.eml doet*
nope
Ik heb 3 van z'n reacties gelezen, en ik vind ze best treffend. Het sarcasme druipt er van af.
Maar goed een beetje niveau op de frontpage moeten we wel houden, en daar passen zijn reacties niet bij. Zolang hij niet al te frequent post, vind ik het allemaal wel best.
Ik heb het idee dat het een reguliere frontpage-user is die onder een 2e account even loopt te flamen/trollen. Zo'n beetje al z'n posts hebben namelijk betrekking op tweakers zelf, zoals de opmerking "Dus 99.9999% (afgerond op 4 decimalen) hier zit weer uit z'n nek te lullen".
Van Dr. Droogkloot:
Crew, hou die user er in. Dit is gewoon fun.
Maar goed een beetje niveau op de frontpage moeten we wel houden, en daar passen zijn reacties niet bij. Zolang hij niet al te frequent post, vind ik het allemaal wel best.
Ik heb het idee dat het een reguliere frontpage-user is die onder een 2e account even loopt te flamen/trollen. Zo'n beetje al z'n posts hebben namelijk betrekking op tweakers zelf, zoals de opmerking "Dus 99.9999% (afgerond op 4 decimalen) hier zit weer uit z'n nek te lullen".
Van Dr. Droogkloot:
Geweldig!Maar waarom komen jullie bij mij niet een zakje koeiestront kopen? Daar kan je tenminste nog je tuin mee bemesten. Wil ik jullie met Windows XP nog wel eens zien doen.
Crew, hou die user er in. Dit is gewoon fun.
Ik protesteer, jullie houden discussies waar ik ook bij wil zijn in de nachtelijke uren, als ik in bed lig! 
maar zo makkelijk sluit je me niet buiten
Ik heb een aantal steekproeven gedaan, en wat ik van Dr.Droogkloot heb gezien is een schreeuwerig, beetje flamerig mannetje. Niets dat niet door een paar mooie troll-waarderingen opgelost zou kunnen worden. Ik begrijp dat er al gemaild is, dat had IMO niet gehoeven, maar kan geen kwaad. Voor de rest vertrouw ik (voor zover mogelijk
) op het modsysteem om deze usert onder de duim te houden. 
Nog iets trouwens: hij kan ook geen Nederlands
maar zo makkelijk sluit je me niet buiten
Ik heb een aantal steekproeven gedaan, en wat ik van Dr.Droogkloot heb gezien is een schreeuwerig, beetje flamerig mannetje. Niets dat niet door een paar mooie troll-waarderingen opgelost zou kunnen worden. Ik begrijp dat er al gemaild is, dat had IMO niet gehoeven, maar kan geen kwaad. Voor de rest vertrouw ik (voor zover mogelijk
Nog iets trouwens: hij kan ook geen Nederlands
svdmeer: hm die had ik zelf niet gezien, idd geweldig
Pagina: 1