Toon posts:

print layouts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe maken jullie die print layouts ik heb al gezocht met google en download.com maar die progamma's mankeren allemaal wel wat , bijv. ze missen onderdelen dat is meestal zo :z hopelijk weten jullie en goed progamma.

Verwijderd

Ik gebruik Layo1, het beste wat ik kon vinden.

Verwijderd

Topicstarter
tnx man! ik zit hier er 1 te maken MET EEN ANDER PROGGAMMA is bijna af zit 1 draadje verkeerd en je kunt ze niet weg halen :x alles vern**kt.
layo1 is wel heel goed

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 10:38 . Reden: duidelijker maken wat ik bedoel :D ]

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

gebruik ultiboard werkt super goed. je moet het ff onder controle krijgen dan kan je het super snel. als je het moeilijker wil gebruik dan protel (trial te bestellen op protel.com 1 maand levensduur voor het helepakket!) Behalve als ..... :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Eagle van de firma cadsoft is gratis voor prive gebruik en is echt een leuk programma. via hun website zijn ook van allerlij libraries met nieuwe componenten te krijgen en ze hebben zelfs een eigen nieuwsgroep voor als je vragen hebt.

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

jll

Ik gebruik zelf ultiboard als je het eenmaal snapt werk het super maar het is niet gratis eagle is wel gratis en werk als je nog niet met ultib. hebt gewerkt goed

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 21:58

Eraser127

Nijkerk

UltiBoard/UltiCap

Board = printlayout maken
Cap = schema tekenen

My Discogs

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

jll schreef op 15 augustus 2002 @ 09:46:
Ik gebruik zelf ultiboard als je het eenmaal snapt werk het super maar het is niet gratis eagle is wel gratis en werk als je nog niet met ultib. hebt gewerkt goed
idd
:{

iemand die ff simpel een avitje wil maken met bijv Camtasia (= desktop recorder) en laten zien hoe je dat fixt

eagle en ultiboard
tnx
Pagina: 1