[Mobo] Afstandhouders voor moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:05
Ben ik nou gek, of heeft geen enkele winkel een paar van die afstandhouders te koop?

Ik hobby nogal wat af, en elke keer als ik weer aan het schroeven geweest ben, mis ik wel een schroefje of 2 :? met als gevolg dat mijn mobo nu maar met 3 van de 5 afstandbusjes vast zit.
Als ik nu bijv. geheugen bij wil prikken buigt mijn hele mobo door omdat er juist daaronder niet zo'n busje gemonteerd zit.

Het gaat dus om die busjes die ervoor zorgen dat er genoeg tussenruimte is tussen je mobo en je computer.

Ik heb nu van die koperkleurige dingen met schroefdraad erin, dus ik wil eigenlijk dezelfde soort. (dus niet van die witte plastic 'klik'-dingen)

Zoeken op google levert weinig tot niks op "moederbord afstandhouders" geeft 3 hits, waarvan 2 van tweakers.net ;) en de search van GoT geeft maar 5 draadjes, maar niet 1 de goede.

Weten jullie een winkeltje die de dingen verkoopt? Conrad misschien, maar op die site krijg ik op de 1 of andere manier nooit iets gevonden.

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:12
Had hem toevallig net nog op mijn scherm:
COMPUTERSCHROEF 462762-89 0,45 0,99 0,00 0,00
(helaas is ie uitverkocht)

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Toevallig, net gekocht bij onze electroboer.
Heb je ook de electronica-winkels gecontroleerd?
Want bij ons in Alkmaar (en dat is ver weg van Oisterwijk) zijn ze gewoon te koop.
Ik werd door vrienden naar een electrozaak verwezen en dat werkte, zo nu adviseer ik jou hetzelfde 8)
Veel succes iig

There could be only one, too bad it wasn't me

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:34

Wimmel

Hello

Kijk anders eens bij je locale pc boer.
Die houden er regelmatig een paar over, ik kreeg er zo 8 mee voor een bedankje :)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Idd, loop langs een compuwinkel die een technische dienst heeft.
Dus elke keten kan je vergeten (Dynabyte, Dixons, Vobis, etc).

van mij krijg je die busjes zo mee hoor ;)

• Grodor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:34
Precies, ik krijg ook vaak genoeg klanten die vragen om schroefjes.

Dan loop ik de td in en schep een hand uit een vande emmers en de klant is weer blij.. :)

No coffee, no nothing!

Verwijderd

Ik weet dat je bij Informatique echt een enorme zak van die meuk meekrijgt als je er om vraagt. Gewoon goede zaak met perfecte service en een paar schroefjes weggeven doen ze daar iig echt niet moeilijk over :)

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

(jarig!)
Tip: Loop langs de dichtst bij zijnde computer winkel (die ook zelf pc's assembleert) en vraag om een hand vol schroefjes.

De computer zaak waar ik werkte had altijd bakken vol met die rommel over.
En als je lief kijkt :P krijg je ook nog een zakje er om heen (ook in overvloed).

Succes :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1