Ati Radeon 7500 springt naar 60 Hz

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
een vraag vanwege mn broer:

Ik heb problemen met mijn ATI Radeon 7500 64 MB DDR onder WinXP: wanneer ik opstart kom ik soms in 60 Hz mode, terwijl het volgens de instellingen 85 Hz zou moeten zijn. De update op hun site (drivers v. 7.74) helpen weinig. Zijn er andere oplossingen mogelijk?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
powerstrip al geprobeerd?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 18:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik had het met een bepaalde Catalyst-driver met mijn 8500 ook. Dan moet je vanaf het begin van het aanzetten van je PC je monitor aanzetten, dan doet ie het wel. Maar andere driver deden de Job hiero.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• mandroid
de specs van zn pc zijn:
-GigaByte 7VRXP
-HD 7 gieg + HD 40 gieg
-256MB Ddram
-Ams Athon XP 1900+
-Ati Radeon 7500 8)7
-Soundblaster Live 5.1

Verwijderd

Powerstrip, of:
http://www.softnews.ro/public/cat/12/1/12-1-2.shtml

Of gewoon ff de moeite nemen eens te searchen op GoT of met Google ;)...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nee nee nee, niet powerstrip nemen die komt steeds met een startup screen dat steeds langer op je beeldscherm blijft hangen. Neem gewoon de Rage3D Radeon tweaker van www.rage3d.com (op support clicken geloof ik dan vind je het vanzelf). Daarna install doen, restart. Rechtermuisklik op desktop, eigenschappen, naar geavanceerde eigenschappen gaan en dan naar custom display modes gaan. Dubbelclicken op standaard modes, dan naar je reso gaan en met de rechtermuisknop op het groene cirkeltje ervoor clicken, refreshrate kiezen en presto. Werkt beter dan over een half jaar 30 minuutjes te moeten wachten voordat je powerstrip weg kan clicken als je opstart :)

MechWarrior || Monsters Game

• mandroid
tis al in orde hoor ondertussen, eerst even powerstrip geprobeerd, maar daar moet je idd steeds wachten tot het proggie is opgestart, dan es de link van gillesdegrote uitgeprobeerd, en na reboot, zat windows standaard in 85 Hz.

Prob solved

thx
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.