ok dit is mijn eerste post en mn eerste probleem en mn eerste pc die ik gebouwd heb. dus noobie:D maar goed zo is iedereen begonne.
hier zijn mijn specs :
kra7-raid
xp 2000
vulcano 7+ (werkt perfect trouwens)
512 mb DDR SDRAM dane elec
voodoo 3000 AGP (moet nog een nieuwe halen, volgonde week msi gf4 4400
)
een 20 giger hd
een dvd speler
een brandertje
5 fans.
oke alles is goed nagekeken en aangeloten de monitor zit zit goed met alle kabels en de kabel naar mn voodoo alles zit er goed op , dus power aan (voeding) mobo is ook (Geel lampie) en ik druk op de power knop en alles gaat draaien ik hoor mijn monitor die een spanning krijgt en er springt een groen lampie aan en helaas GEEN beeld
gek alles heb ik volgens het boekie aangesloten...en mn monitor is ok . ik heb alles kabels ruim 4 keer gecheck en de v-kaart ook alles zit stevig...maar ik krijg geen beeld....iemand die me kan helpen hier mee? zonder beeld kan ik mn mobo nie upgraden,.....
hier zijn mijn specs :
kra7-raid
xp 2000
vulcano 7+ (werkt perfect trouwens)
512 mb DDR SDRAM dane elec
voodoo 3000 AGP (moet nog een nieuwe halen, volgonde week msi gf4 4400
een 20 giger hd
een dvd speler
een brandertje
5 fans.
oke alles is goed nagekeken en aangeloten de monitor zit zit goed met alle kabels en de kabel naar mn voodoo alles zit er goed op , dus power aan (voeding) mobo is ook (Geel lampie) en ik druk op de power knop en alles gaat draaien ik hoor mijn monitor die een spanning krijgt en er springt een groen lampie aan en helaas GEEN beeld