Toon posts:

Wel of geen dual cpu ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sta op het punt een mobo en processor te kopen. En loop ik te twijfelen of ik nu wel of niet een dualbord zal gaan aanschaffen.

Ik heb op dit moment een Pentium III 750 MHz en wil alsnog een zelfde Pentium erbij kopen. Dit dus voor dualbord.

Een andere optie is natuurlijk een P4. Nu ben ik nieuwsgierig of ik dan beter een P4 1GHz kan aanschaffen of een dualbord met 2x P3 750Mhz.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat wil je ermee doen?? *zucht*

Verwijderd

Voor wat wil je het gebruiken ????

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Voor gamen niet :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Check voor de grap eens Technische PMG FAQ en met name "Wat is SMP?"

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Waar denk jij nog een p3 750 uit dezelfde corestepping te vinden als de gene die je nu hebt :) Lijkt me gewoon verstandiger om gewoon voor een single CPU setup te gaan aangezien je behoorlijk specifieke applicaties moet draaien die ook echt serieus iets met die 2 cpu's doen...games over het algemeen niet :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:06:
Waar denk jij nog een p3 750 uit dezelfde corestepping te vinden als de gene die je nu hebt :) Lijkt me gewoon verstandiger om gewoon voor een single CPU setup te gaan aangezien je behoorlijk specifieke applicaties moet draaien die ook echt serieus iets met die 2 cpu's doen...games over het algemeen niet :)
Tenzij je een }:O draait :P 2 koeien draaien en dan heb je nog 1 koe die altijd 100% graast onder het gamen :D

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hem dus hoofdzakelijk alleen gebruiken voor het gamen. Lijkt mij toch wel belangrijk tijdens het gamen dat de bestanden sneller worden ingelezen. Tenminste als dit het geval is bij een dualbord.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:11:
Ik wil hem dus hoofdzakelijk alleen gebruiken voor het gamen. Lijkt mij toch wel belangrijk tijdens het gamen dat de bestanden sneller worden ingelezen. Tenminste als dit het geval is bij een dualbord.
Er zijn niet veel games die gebruikmaken van multithreading en gewoonlijk zelfs langzamer worden. Dus dan toch maar de P4.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Is nét nog een topic over gestart: [rml][ dual] voor en nadelen?[/rml] lees die eens door en kijk lees zeer zeker de FAQ even door :) Oh, ik kan je nu al iets verklappen: gamen wordt er _niet_ sneller op, integendeel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.