Hallo, het zit zo, ik heb net wd 80 gb binnengekregen en heb hem meteen gepartitioneerd zonder dat de cdrom aan aan hing. Nu heb ik cdrom aangesloten en is geeft xp de cdrom de letter d: mee. Hoe kan ik weer netjes eerst alle partities, dus c: d: e: f: en dan de cdrom g: geven, ik kon nix vinden op google op de search van got, BvD !!
rechtermuisknop op deze computer -> beheren (of manage), daar schijfbeheer kiezen
Selecteer de cdrom, rechtermuisknop en "stationsletter of pad wijzigen"
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Niets aan toe te voegenrandom schreef op 14 augustus 2002 @ 22:48:
rechtermuisknop op deze computer -> beheren (of manage), daar schijfbeheer kiezen
Viva la Netherlands!
IS winxp... anders via -> config scherm -> administrative tools (systeembeheer) -> computer beheer ---> schijfbeheer aanklikken, rechts op cdspeler stations letter/pad wijzigen...
Eigenlijk wat ze hierboven zeiden, alleen dan via een omweggetje
Eigenlijk wat ze hierboven zeiden, alleen dan via een omweggetje
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Wat ik hierboven neergekliederd had was Windows 2000, maar volgens mij is het in XP niet anders hoor.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:49:
win xp graag
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Hark, het kon niet beter omschreven staan, en jij komt met een of ander zeikerig commentaar, omdat je zelf te stom bent om het te vindenVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:49:
win xp graag
Ad Astra Per Aspera
gek dat er nog geen moderater is komen kijken bij dit topic. Deze vraag is al meerdere keren beantwoord d.m.v. "ff de search gebruiken" of door
XP faq
daar staat het in ieder geval.
XP faq
daar staat het in ieder geval.
Pagina: 1