Toon posts:

Mobile AMD Athlon 4 1600+

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort moet er een notebook worden gekocht. Weet iemand hoe het energieverbruik is van een Mobile Athlon 4? Zijn deze te vergelijken qua energieverbruik met de mobile intel varianten?
En deze notebook had een XGA-LCD scherm is dat het zelfde als TFT? De search kon mij bij deze vragen (nog) niet helpen.

Zanks!

Verwijderd

XGA staat voor de resolutie die het scherm gebruikt nl. 1024x768
VGA is bijv 640x480 en SVGA 800x600

Het is gewoon een TFT dus, dacht niet meer dat er DSTN schermen werden verkocht.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Het is ongetwijfeld een TFT scherm.
Wat betreft de Athlon, ik heb eens eerder in een topic iets verteld over wat ik gelezen had, maar goed daar gaan we :)

In een (naam vergeten) computerblad werden stuk of 8 laptops getest, allemaal Intel CPU's op 1 na, een Sony Vaio met een AMD Duron 1,1 GHz CPU aan boord.
Deze presteerde het dus om er als eerst na 56 minuten zonder netstroom er mee op te houden :P

Mocht dit waar zijn, ga er dan maar vanuit dat een Athlon het er niet veel beter af zal brengen denk ik. Maarja, das mijn idee :P

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gehaktbal schreef op 15 augustus 2002 @ 18:11:
Het is ongetwijfeld een TFT scherm.
Wat betreft de Athlon, ik heb eens eerder in een topic iets verteld over wat ik gelezen had, maar goed daar gaan we :)

In een (naam vergeten) computerblad werden stuk of 8 laptops getest, allemaal Intel CPU's op 1 na, een Sony Vaio met een AMD Duron 1,1 GHz CPU aan boord.
Deze presteerde het dus om er als eerst na 56 minuten zonder netstroom er mee op te houden :P

Mocht dit waar zijn, ga er dan maar vanuit dat een Athlon het er niet veel beter af zal brengen denk ik. Maarja, das mijn idee :P
Dat blad is de Computer Totaal van augustus dit jaar.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Dutch3men schreef op 15 augustus 2002 @ 18:16:
[...]

Dat blad is de Computer Totaal van augustus dit jaar.
Klop! :)
Dat wassem ja, thanx :)

Verwijderd

je kunt beter zelf eerst gaan zoeken op internet. Bij sites als tomshardware.com anandtech.com etc zal je leuke tests vinden :).

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

is wel zelf te vinden, athlons verbruiken nog altijd meer dan intels wat betreft mobile computering
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.