Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld... Voor de TV-Out raad ik je iig gewoon TVTools aan
hms aan tvtool heb ik niet zo veel, dan kan ik maar 1 monitor tegelijk gebruiken. Met de juiste drivers kan je (alleen onder win98) twinview gebruiken en dat als je een filmpje afspeelt krijg je dat FULLscreen op je tv. Op je monitor blijf jeg ewoon de resolutie houden die je had, in mijn geval 1024x768@75hz. Op de monitor kun je dan gewoon verder werken en op de tv film kijken. Dit lukt je niet met tvtool.
Door Termi - Thursday 15 August 2002 03:22
Voor 23.11 dacht ik . Dus nog in de 21.xx kijk daar is
ah dankje, ik hebn nu een 14.6 driver gevonden, die ook geen nview heeft, vraag me alleen af of dit verder wel een goede driver is

Door Sinterklaas (Moderator V&B) - Thursday 15 August 2002 09:47
Je kan het toch gewoon uitzetten
En de Asusdrivers zelf al geprobeert?
Ja... die hebben tegenwoordig ook nview

Waar kan je het dan uitzetten? En volgens mij heb je dan helemaal geen tvout meer. Ik heb dus met nview wel tvout, alleen met zwarte balken..
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 10:16:
Ik heb sinds versie 6.xx van de Asus drivers geen mogelijkheid meer gezien om overscan aan te zetten, als je me kunt vertellen met welke drivers dit wel kan (en hoe) ben ik je zeer erkentelijk

Dat klopt, in de nieuwere versies zit die optie ook niet meer. Echter de detonator drivers ZONDER nview kan je zo instellen dat als je een filmpje afspeelt dat de tv automatisch overschakeld naar overscan. (moet je wel eerst je videomirror settings aanpassen).
[
Voor 0% gewijzigd door
robbertb op 15-08-2002 12:13
. Reden: Heb gezocht naar mensen met zelfde ervaringen met nview op GoT, gek genoeg niks gevonden ]