welke detonator driver ZONDER nview

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik werk hier onder Windows98 met een Asus Geforce2mx met tvout.
Nu weet ik dat de tvout alleen fullscreen (overscan) te krijgen is met de drivers die GEEN nview hebben (of deze optie zit ergens heel goed verstopt). Maar nu weet ik niet meer welke drivers dat waren. Weet iemand welke drivers ik het beste hiervoor kan gebruiken? (nieuwste detonator drivers ZONDER nview) en waar kan ik deze downloaden?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld... Voor de TV-Out raad ik je iig gewoon TVTools aan :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Voor 23.11 dacht ik :). Dus nog in de 21.xx kijk daar is :?

Verwijderd

Je kan het toch gewoon uitzetten :?

En de Asusdrivers zelf al geprobeert?

Verwijderd

Ik heb sinds versie 6.xx van de Asus drivers geen mogelijkheid meer gezien om overscan aan te zetten, als je me kunt vertellen met welke drivers dit wel kan (en hoe) ben ik je zeer erkentelijk :)

• robbertb
  • Niet online
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld... Voor de TV-Out raad ik je iig gewoon TVTools aan
hms aan tvtool heb ik niet zo veel, dan kan ik maar 1 monitor tegelijk gebruiken. Met de juiste drivers kan je (alleen onder win98) twinview gebruiken en dat als je een filmpje afspeelt krijg je dat FULLscreen op je tv. Op je monitor blijf jeg ewoon de resolutie houden die je had, in mijn geval 1024x768@75hz. Op de monitor kun je dan gewoon verder werken en op de tv film kijken. Dit lukt je niet met tvtool.
Door Termi - Thursday 15 August 2002 03:22

Voor 23.11 dacht ik . Dus nog in de 21.xx kijk daar is
ah dankje, ik hebn nu een 14.6 driver gevonden, die ook geen nview heeft, vraag me alleen af of dit verder wel een goede driver is :)
Door Sinterklaas (Moderator V&B) - Thursday 15 August 2002 09:47

Je kan het toch gewoon uitzetten

En de Asusdrivers zelf al geprobeert?
Ja... die hebben tegenwoordig ook nview :(
Waar kan je het dan uitzetten? En volgens mij heb je dan helemaal geen tvout meer. Ik heb dus met nview wel tvout, alleen met zwarte balken..
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 10:16:
Ik heb sinds versie 6.xx van de Asus drivers geen mogelijkheid meer gezien om overscan aan te zetten, als je me kunt vertellen met welke drivers dit wel kan (en hoe) ben ik je zeer erkentelijk :)
Dat klopt, in de nieuwere versies zit die optie ook niet meer. Echter de detonator drivers ZONDER nview kan je zo instellen dat als je een filmpje afspeelt dat de tv automatisch overschakeld naar overscan. (moet je wel eerst je videomirror settings aanpassen).

[ Voor 0% gewijzigd door robbertb op 15-08-2002 12:13 . Reden: Heb gezocht naar mensen met zelfde ervaringen met nview op GoT, gek genoeg niks gevonden ]

Verwijderd

Dat klopt, in de nieuwere versies zit die optie ook niet meer. Echter de detonator drivers ZONDER nview kan je zo instellen dat als je een filmpje afspeelt dat de tv automatisch overschakeld naar overscan. (moet je wel eerst je videomirror settings aanpassen).
Waar zit dat dan precies? Ik heb het nooit kunnen vinden.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

op het forum van www.driverheaven.net was iemand welke drivers aanbood zonder nview (of was het alleen dan nvagp.inf bestand met nview eruit gekickt :? )

Verwijderd

Met tvcc2000 (v 1.21) kun je het instellen zoals je wilt (overscan en underscan) en werkt het met alle drivers, zowel van asus als nvidia, met en zonder nview. Errug aan te bevelen proggie als je een tv-out hebt.
[http://come.to/tvout]

Verwijderd

Gewoon voor versie 23.11 gaan. Die hebben het zeker niet.

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:23:
[...]

Waar zit dat dan precies? Ik heb het nooit kunnen vinden.
Ik zit nu achter een andere pc, maar uit me hoofd:
rechter muisknop bureaublad,
properties
tabblad settings
Advanched
Geforce2 mx details/settings (ikweet niet meer hoe die heette)
en Dan moet je ergens kijken bij Videomirror settings en die aanschakelen voor secundairy scherm

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:57:
Met tvcc2000 (v 1.21) kun je het instellen zoals je wilt (overscan en underscan) en werkt het met alle drivers, zowel van asus als nvidia, met en zonder nview. Errug aan te bevelen proggie als je een tv-out hebt.
[http://come.to/tvout]
Denk dat jij niet alles goed gelezen hebt wat hier staat :(
Het werkt dus NIET zoals ik wil, en het kan niet alles wat de oude drivers onder win98 wel kunnen.. dus op monitor 75hz of hoger op 1024x768 en op tv FULLscreen tvout, zonder balken

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Hier heb ik ook heel lang naar gezocht voor mijn geforce2mx. Is me nooit gelukt. de drivers zelf hebben wel twinview maar geen overscan. Via tvcc kon ik wel een soort dual screen kiezen maar dan gaat je monitor op 50Hz.

Er was ooit een asus driver waar overscan in zat maar ik weet echt niet meer welk versienummer. Ik dacht 6.iets. Het nadeel daarvan was echter dat ik in bepaalde games flinke bugs had dus ook die optie was voor mij niets.

Hoop dat je een oplossing vindt. succes
robbertb schreef op 20 augustus 2002 @ 15:31:
[...]

Denk dat jij niet alles goed gelezen hebt wat hier staat :(
Het werkt dus NIET zoals ik wil, en het kan niet alles wat de oude drivers onder win98 wel kunnen.. dus op monitor 75hz of hoger op 1024x768 en op tv FULLscreen tvout, zonder balken
Pagina: 1