Magic the gathering online :(

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
ik vind dat ik dit maar ff moet delen voordat meer mensen deze miskoop maken.
ik heb vandaag "Magic: the gathering online" gekocht, 20 euro bij donner 45.95 bij mediamarkt :D
ok ik leuk installen en een nieuw account aanmaken.. stond al op de doos dat je 9.99 doller kado kreeg.. zal wel dacht ik.
blijkt dat een account 9.99 kost :? best na wat geklooi eindelijk gelukt.

ik leuk de tutorials doorspelen om te kijken hoe de interface werkt (magic speel ik al paar jaar). werkt aardig. dan maar ff een online game.. kom ik er achter dat je GVD de kaarten online moet KOPEN!
ja je leest t goed. de kaarten moet je kopen :( dus naast de kosten van t spel moet ik gvd nog alle kaarten die ik al heb nog een keer kopen..

nu weet ik niet welke gast dit verzonnen heeft maar van mij mogen ze em ophangen :(

dit is nu officieel mijn slechtste aankoop ever.

disclaimer: dit is alleen een waarschuwing voor de mensen die het ook wilden gaan kopen

Bier, Whiskey en Metal!!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Goed lezen! Maar wel smerig :(

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Mjah wist ik al... 1 van de redenen waarom ik gestopt ben met Magic. Het draait nu om geld, niet meer om een leuk spel te kunnen spelen.

• LordMithril
WILDEAAP schreef op 14 augustus 2002 @ 21:56:
Goed lezen! Maar wel smerig :(
het staat idd op de doos maar het valt absoluut niet op :(

Mafferik: ik speel t nog wel maar koop gewoon geen kaarten meer.. heb er toch al genoeg

Bier, Whiskey en Metal!!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Sja, moet je lezen, het is vrij duidelijk. Ik begin er niet aan omdat ik mezelf ken, ik koop zo ff 20 pakkies als ik geen leuk deck kan maken dan, en dat gun ik ze niet. Voor deze manier is trouwens gekozen omdat je als je een set compleet hebt je deze thuis gestuurd kan krijgen, en als ze de kaarten dus goedkoper zouden maken, zou de waarde van de echte kaarten dalen....

Verwijderd

Ha, ik ben al jaren gestopt met dat geldklopspelletje van WotC. Eerst was het nog leuk, maar toen merkte je steeds meer dat het alleen maar om geld, geld en.. eh oh ja.. geld draait. :r

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37
Shit he, kom je daar nu pas achter? 1 van de eerste dingen die ik wist van Magic: Online

Er zijn trouwens al een paar topics over Magic en Magic: online. Dit had je daar ook wel in kunnen posten.

(En ja, had je makkelijk kunnen vinden aangezien de search het weer doet :) )

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

matig..... 1 x kopen lijkt mij toch genoeg :S:S... kzou het maar gewoon houden op het oude goed kaartspel.... tis toch leuker.

Verwijderd

Dit was al vrij lang bekend, ja... Maar ik zie er de leut niet van in om online kaartjes te gaan kopen. Kartonnen kaartjes, soit, kost een paar klauwen met geld, maar je hebt tenminste wat in je handen. Straks sterft WotC een stille dood of zo, en weg zijn je kaartjes.

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
je kan de client gratis downloaden... dan heb je keuze uit 5 decks waarmee je kan spelen... ik heb genoeg aan die free trial

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:53

NoTimeRemains

I know

dit was allang bekend : sjeck www.mtgnews.com maar ns

This is the Way.

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
ik heb de free trial ook effe gespeeld en snel d'r weer afgemikt na dat gelezen te hebben.

Sowieso blijft het echte kaartspel leuker

• Crayne
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:36:
Straks sterft WotC een stille dood of zo, en weg zijn je kaartjes.
Mwah. Dat lijkt me nou een beetje onwaarschijnlijk. WotC is een onderdeel van Hasbro en heeft nog genoeg andere poten om op te staan, zelfs al zou M:tG onderuit gaan in de markt. :)

Mijn Library Thing catalogus

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 17:22
hmmz best lullig, de beta was nog gratis, da was wel beter, dit is echt geldklopperij

Verwijderd

Ik heb heel de beta gespeeld... hele weekenden 23 uur per dag magicen en 1 uur slapen... oude tijden herleven maar dan in toernooitjes met 18 verschillende nationaliteiten.. geniale decks gebouwd en gezien... maar het moment dat de béta ophield heb ik er niet meer over gepeinst om het te kopen ... ik heb zo'n 18000 kaarten liggen thuis...daar is een fortuin ingegaan (en uitgekomen trouwens)... en die hele handel ga ik niet nog een keer meemaken

hier had je trouwens een half jaar geleden al kunnen lezen dat de kaarten centjes zouden gaan kosten[/url]

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 11:59 . Reden: spam toegevoegt ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Als ik het goed begrijp kun je dus zo ff de beste kaarten die er zijn kopen ?
Zullen vast wel duur zijn, maar 't kan wel zeker :?

Verwijderd

nee je koopt pakjes met kaarten erin... je weet dus niet wat je koopt... maar de markt voor vituele rares zal wel evengroot of groter worden dan die voor de echte kaartjes

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Nou, dan heeft het helemaal geen zin nee.
Kun je ze niet thuis inscannen ? :z :P

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Welcome to the world of hasbro :)
Hasbro heeft wizards overgenomen en ik moet zeggen, het SUCKT nu hard.
Het is gewoon voor winkeliers onmogelijk om bijv. D&D boeken na te bestellen, ze krijgen een lijst voor het hele jaar en daar kunnen ze opgeven hoeveel ze moeten hebben en op = op.
En idd, bij magic blijven ze maar nieuwe series erin pompen enzo... ben ik al heel lang geleden mee gestoppt, maar dit slaat echt weer alles.

• Xenoborg73
Legend of the Five rings 0wnt magic! 8)

• Crayne
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

Sorcerer@ schreef op 15 augustus 2002 @ 12:39:
Het is gewoon voor winkeliers onmogelijk om bijv. D&D boeken na te bestellen, ze krijgen een lijst voor het hele jaar en daar kunnen ze opgeven hoeveel ze moeten hebben en op = op.
Dat heeft echt helemaal niets met Hasbro of zelfs WotC te maken, aangezien de distributie van de roleplaying games in Nederland door distributeurs gaat (in jouw geval, aan het verhaal te horen waarschijnlijk PSGames en ja, Frank Tiebosch is een eikel die zakelijk gezien de boel al jaren behoorlijk aan het verneuken is voor winkeliers).

Mijn Library Thing catalogus

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden nog vrij veel real life magic gespeeld, en ken ook een hoop mensen die tijdens de beta van dat spel heel veel gesppeld hebben. Maar niemand daarvan heeft er ook maar een seconde over gedacht om er echt voor te betalen. Beta voorbij -> maar weer terug naar de echte kaartjes.

• LordMithril
veel mensen hier zeggen "ja dat had je toen daar al kunnen lezen" leuk maar niet iedereen leest/onthoud alles wat voorbij komt..
ik heb dit meer er waarschuwing neergezet voor de mensen die het nog niet wisten (want daar zijn er denk ik nog genoeg van).

LFR is idd ook erg leuk.. heb wel wat kaarten maar speel t eiegnlijk niet meer.. collega van me heeft er extreem veel :D

Bier, Whiskey en Metal!!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dat je nog geld hebt betaald voor het spel zelf! Dat kun je legaal gratis downloaden...
Ik snap trouwens niet waarom mensen virtuele kaartjes kopen. Over 10 jaar kun je de echte kaarten nog steeds verzamelen/spelen. Dan wordt MtG online echt niet meer onderhouden.

Bovendien krijg je weer allerlei hackers enzo... oOops, je hele account is gedelete. Jammer!

Dit dus.

Verwijderd

lol... als ik het dus goed begrijp: dan moet je die kaarten virtueel kopen.... dan heb je kaarten op internet :? (computer)

• Xenoborg73
Lord_Mithril schreef op 15 augustus 2002 @ 14:30:
LFR is idd ook erg leuk.. heb wel wat kaarten maar speel t eiegnlijk niet meer.. collega van me heeft er extreem veel :D
Ik speel het net anderhalve week ofzo, en het is echt koeler dan magic...

aanstaande zondag toernooitje

• LordMithril
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:06:
lol... als ik het dus goed begrijp: dan moet je die kaarten virtueel kopen.... dan heb je kaarten op internet :? (computer)
jep je begrijpt t goed...

Xeno, is t een officieel toernooi? dan zie je waarschijnlijk ook wel een collega van mij :) zal t ff vragen aan hem :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Lol... dat is dan echt naaerij! doe dan ook virtueel geld or something

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 08:26:
Lol... dat is dan echt naaerij! doe dan ook virtueel geld or something
Ben ik mee eens, dan maar geen feature "gratis" je kaarten thuisgestuurd krijgen als je een serie compleet hebt.

Het is jammer dat de hunkering naar geld het weer eens verpest. :|

Verwijderd

Als fanatieke MTGnewser (forums.mtgnews.com) wist ik dit al maar het is echt belachelijk :( Geld betalen voor een programma waar je geld voor moet betalen om ehm :Y) Toen het nog gratis was [publieke beta test] vonnik het echt geweldig :) Maar nu :'(

Je kunt altijd nog Apprentice gebruiken www.dragonstudios.com, dat doe ik tegenwoordig *D Op IRC kun je in #apprentice meestal wel een match vinden :)

Verwijderd

In het begin was et nog gratis,mocht je paar pakjes per dag kopen. Sinds je moet betalen speelt niemand die ik ken et meer... :(

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

ik heb hier wel een spel magic the gathering liggen maar dan speel je tegen de computer die is er wel

ikzelf speel ook magic
(nu overgestapt naar lord of the rings)
lord of the rings is een echte aanrader (het kaartspel dan)

Smile !!!

Pagina: 1