Ik heb wat rond gekeken op internet en ik kwam terecht bij een DVD-speler van Finlux DVD 510, nu wilde ik weten of dit een goede DVD-speler is, en of Finlux over het algemeen goed is?
Mijn zusje wil zo'n ding kopen tegen mijn advies in. Schijnt redelijke reviews gehad te hebben. Het probleem met die goedkope merken is dat ze het een tijdje redelijk doen, maar daarna vaak uit elkaar gaan vallen...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
tuurlijk als iets goedkoop is hoeft het nie uit elkaar te vallen.s_roubos schreef op 14 augustus 2002 @ 21:31:
Mijn zusje wil zo'n ding kopen tegen mijn advies in. Schijnt redelijke reviews gehad te hebben. Het probleem met die goedkope merken is dat ze het een tijdje redelijk doen, maar daarna vaak uit elkaar gaan vallen...
ik heb hem weleens zien spelen puik spelertje slikt alles en heeft ingeboude ac3 decoder.
Verwijderd
Het is gewoon zo'n Blokker-DVD-speler. Opzich best in orde, als je niet teveel eisen stelt., en niet te duur uit wil zijn. Ik zou zelf doorsparen, en een echte nemen. Denk daarbij aan Samsung, Pioneer, Thomson, Toshiba, etc..
Verwijderd
Ik heb hem zelf, nou voor 4 maanden. Perfecte speler, goed beeld, leest alles van DVD tot CDRW, MPEG1/2, VCD 1/2, MP3. Enige nadeel is dat de 510 niet leest uit folders dus je moet eerst de folder selecteren.
Geluid is perfect, zowel optical als coaxial DD out, wel een DTS dig uitgang, geen decoder.
Eenvoudig om zowel regiovrij te maken als macrovision uit te zetten.
Ik vind het een aanrader. Let alleen op dat je een bepaald type koopt, zoek naar ref daarvoor in Google nieuwsgroepen op Finlux 510.
Geluid is perfect, zowel optical als coaxial DD out, wel een DTS dig uitgang, geen decoder.
Eenvoudig om zowel regiovrij te maken als macrovision uit te zetten.
Ik vind het een aanrader. Let alleen op dat je een bepaald type koopt, zoek naar ref daarvoor in Google nieuwsgroepen op Finlux 510.
Verwijderd
Finlux heeft nu een nieuwer modem de 511 een veel mooier apparaat en kost hetzelfde, kan alleen het geheime menu niet activeren
Wat is hier perfect? Wat voor amp? Wat voor speakers?Geluid is perfect, zowel optical als coaxial DD out, wel een DTS dig uitgang, geen decoder.
Hoeft niet nee, maar de kans is wel veel groter dan wanneer je Pioneer, Philips of Sony in huis haalt. Er moet ergens bezuinigd worden om die prijs zo laag te krijgen...tuurlijk als iets goedkoop is hoeft het nie uit elkaar te vallen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb thuis een Finlux 410. Deze heb ik puur omdat ik wel eens wilde zien of DVD's wat voor mij zijn. Later (als ik mijn eigen huis weer heb) zal ik wel een mooie geintegreerde set gaan kopen, maar voorlopig is dit een leuk ding.
Hij heeft slechts EUR 135 gekost en ik ben erg te spreken over de kwaliteit. Tuurlijk het is een goedkoop ding.....er zit zelfs een "vloume"-knop op
en hij zal best sneller in elkaar storten dan een wat duurdere. Het grote nadeel van duurdere spelers is dat je ook meer eurocenten neer moet leggen en die moet je natuurlijk wel te besteden hebben. Ik vond dit een mooi alternatief en ik ben er erg over te spreken (oh wacht ff.....dat heb ik al drie keer gezegd geloof ik)!
Zeker als-ie niet zo duur is en je er dus geen buil aan kan vallen zou ik het zeker doen. Lees wel eerst effe de reviews op kieskeurig.nl en andere sites.
Hij heeft slechts EUR 135 gekost en ik ben erg te spreken over de kwaliteit. Tuurlijk het is een goedkoop ding.....er zit zelfs een "vloume"-knop op
Zeker als-ie niet zo duur is en je er dus geen buil aan kan vallen zou ik het zeker doen. Lees wel eerst effe de reviews op kieskeurig.nl en andere sites.
Pagina: 1