ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
hmm koop een NEXII mp3 speler kan je in usb poort rossen en dan uploaden is mega klein en kan je zo groot maken als je wilt (max 1 gb)
heb ook al iets gevonden:
QPS Que! 007 maar die komt pas rond eind dit jaar uit in de states dacht ik.
ook las ik iets over digital wallet's maar tot hoeveel gb zijn deze te krijgen en wat kost zoiets?
Die nex2 1 gb is teklein voor mij daar red ik het mischien 3 dagen mee en dan houdt het op
QPS Que! 007 maar die komt pas rond eind dit jaar uit in de states dacht ik.
ook las ik iets over digital wallet's maar tot hoeveel gb zijn deze te krijgen en wat kost zoiets?
Die nex2 1 gb is teklein voor mij daar red ik het mischien 3 dagen mee en dan houdt het op
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
misschien wil je dat met ons delen????digifiel schreef op 14 augustus 2002 @ 21:44:
ben via een hoop gezoek achter gekomen hoe die krengen hetenze staan gewoon in de pricewatch. dit topic mag van mij dicht.
ik heb namelijk ook wel oren naar zo'n ding...
Proffesioneel Platzak
Imagetank heet zoietsMr_Gee schreef op 16 augustus 2002 @ 10:26:
[...]
misschien wil je dat met ons delen????
ik heb namelijk ook wel oren naar zo'n ding...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Let wel: dit soort producten kunnen niet gelinks worden aan een digitale camera. De foto's kunnen ge-upload worden naar de HD door de flash-kaart te steken in een adapter en die vervolgens i.d. ImageTank (of wat dan ook) te steken...
Werking is dus iets anders dan de topictitel beschrijft, maar is wel handiger
Werking is dus iets anders dan de topictitel beschrijft, maar is wel handiger
ik heb een beter idee...
koop een pentium 100 laptop met paar gig hd, en koop daarbij een cardreader.
is goedkoper en heb je ook nog een laptop
koop een pentium 100 laptop met paar gig hd, en koop daarbij een cardreader.
is goedkoper en heb je ook nog een laptop
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
archos mp3 player met 20 Gb hd kun je een opzetstukkie op kopen zodat je memory sticks kan legen of een ander opzetstukkie zodat je cf cards kan legen op een 20 Gb hd.... werkt op batterijen en speelt ook nog muziekies... kost wel wat.
De laptop is niet zo portable, dus da's denk ik het grootste bezwaar...
Maar zo'n Archos-ding is heel stoer inderdaad.
Linkje: http://www.archos.com/uk/products/product_jbmm.html
Is dus MP3-speler en portable HD in 1. Ik vind het zelf alleen een beetje veel geld... Zoveel foto's maak ik nu ook weer niet en een MP3-speler heb ik zelf niet nodig, dus...
Maar zo'n Archos-ding is heel stoer inderdaad.
Linkje: http://www.archos.com/uk/products/product_jbmm.html
Is dus MP3-speler en portable HD in 1. Ik vind het zelf alleen een beetje veel geld... Zoveel foto's maak ik nu ook weer niet en een MP3-speler heb ik zelf niet nodig, dus...
Check this out:
[rml][ Gadget] Hoe-heet-dat-ding [ Nixvue Vista][/rml]
[rml][ Gadget] Hoe-heet-dat-ding [ Nixvue Vista][/rml]
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
http://www.powerinnumbers.com.au (nu ff down geloof ik) verkoopt image tanks vrij goedkoep, en de bestelling is er in 2-3 dagen (mijn bestelling (512MB CF) was er in 2 dagen
).
Kijk hier maar eens:
Waar laat je je fotos op vakantie?
een eerder gevoerd topic over het zelfde, ik heb trouwens zelf voor de" laptop oplossing "gekozen.
Waar laat je je fotos op vakantie?
een eerder gevoerd topic over het zelfde, ik heb trouwens zelf voor de" laptop oplossing "gekozen.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Pagina: 1