WebCam 3 en W2K SP1 AAAAAAAAARRGHHHH

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Godvde... OK vroeger ooit had ik een driverpakketje gevonden (ja ehm het heette omnicap omnivision of nog wat anders) dat prima werkte, maar ik kan m niet vinden...
Die kutdrijverts van Creative werken zo goe d dat ik alleen nog maar BSOD's krijg en een oude image terugzetten is dan de enige remedie (ja, dan is dus het enige dat ik heb gedaan een drivertje installeren, dat verneukt mn hele systeem...).
Verschil met de laatsteb keer dat het me gelukt was die cam te installeren is trouwens wel dat ik nu SP1 heb, maybe maakt dat uit?
Naja pleeeeeeze help me als je iets weet want ik moet gewoon mijn nieuwe standjes aan de wereld showen :D
Iemand die

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Weet niet waarom je DIE camera gekocht hebt, maar dat is echt een rampen ding!
Ik heb hem ook gehad en draaide echt maar op een paar mobo's en de rest crashde gewoon of hij hield er na 1min mee op.....

Nu heb ik een philips en werkt in 1 x en zonder problemen onder welk os ook!

Maar ik weet zo 123 geen oplossing voor je probleem.....

• RubZie
Dat het een rampen ding is hoef je mij niet te vertellen. Ik ondernam net weer een naieve poging de drivers te installeren van creative, en tijdens de installm van die drivers krijg je al een BSOD dat vervolgens dus elke keer als je opstart er weer is, oftewel ik heb net weer een image terug gezet :'(
Ik heb hem gekocht omdat ie toen ie net uit was de hemel in werd geschreven en creative me wel een betrouwbaar merk leek, bovendien was de Webcam2 toen top of the bill...

Verwijderd

Igor, Heb jij de Philips Vesta Pro? Zo ja hoe goed is de beeldkwaliteit?

• RubZie
Damn niemand die deze combo heeft? Dat kan toch niet?
En niet offtopic lullen he! :)

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Ik heb deze combo, nouja, niet met SP1, maar gewoon Win2K. Werkt perfect hier. Gewoon met de creative drivers (die wel verdacht veel lijken op dat omnivision geval die ik eerst gebruikte).

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:09
Bij mij werkt de webcam perfect onder win2000 . Ik gebruik geen service pack.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• RubZie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 16:19 schreef Tonnetje het volgende:
Bij mij werkt de webcam perfect onder win2000 . Ik gebruik geen service pack.[/quote]Mjah jullie hebben dus een andere config dan ik he, effe denken of ik dan maar SP1 moet uninstallen...

• RubZie
^^^^^^^^^^^^iemand?^^^^^^^^^^

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb SP1 en Webcam 3 en de boel draait perfect!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• RubZie
D3 kun je dan alsjeblieft uitleggen HOE je dat gedaan hebt, met welke drivers dus enzo????
PLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZEEEEEEEE!!!!!!
Je hebt ook geen mailadres gegeven, dus ik kan je dr ook niet over gaan spammen :o

• RubZie
PLEASE help me! Heeeeeeeeeelp.
Argh!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Hmm, vaag joh.
Ik moet zeggen dat ik dit bij heel veel webcams heb gezien. Gelukkig heeft de mijne 't niet (kwaliteit is ook erg goed).
Philips Vesta Pro (30 fps model).
Bijvoorbeeld een Logitech Quickcam USB, daar was de meegeleverde driver-CD niet in orde (leesfouten enzo).
Misschien kun je 'm nog terugbrengen?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Het werkt allemaal prima maar de drivers etc. staan op www.usbman.com

@KUT

Verwijderd

wat zijn jullie vaag aan het lullen? die webcam3 is een van de beste webcams die er op de markt zijn (ja ok driver ondersteuning was eerst matig) goeie beeldquality en goeie software! maar enfin je kunt gewoon de w2k drivers van creative gebruiken of kijk anders op www.ntcompatible.com en zoek naar webcam3 ..misschien staat de omnivision-link er nog bij (die gebruikte ik eerst ook)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:24
Ik heb da ding ook, en ik vind de beeldkwaliteit ook K()T!
Ook met de Creative 2K drivers!

- NAC Breda -

Pagina: 1