Toon posts:

[GBA] Advance wars vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik het spel een weekje en ik zit met 2 vraagjes.

1. ik kan niet in campaign mode komen, ik heb het boekje gelezen en daar wordt ik niet wijs van :(

2. er zijn veel maps met vraagtekens waar je dus niet op kan spelen (hoe open je die?)

p.s. het spel is echt zwaar verslavend, man i love my gba!

alvast bedankt en mischien zijn er nog leuke tips voor dit spel? >:)

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Ehm een hele tijd geleden dat ik dit spel heb gespeeld, maar single player missions komen vanzelf beschikbaar, multi player maps kan je kopen met muntjes die je in single player verdient (hoe beter je speeld hoe meer je er krijgt).

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Je kunt de campaign pas beginnen als je het laatste level van de training hebt gehaald. En die battlemaps moet je idd kopen met muntjes die je in de campaign hebt verdiend.

Verwijderd

ja dat is waar

Verwijderd

Topicstarter
-=Indigo=- schreef op 14 augustus 2002 @ 21:16:
Je kunt de campaign pas beginnen als je het laatste level van de training hebt gehaald. En die battlemaps moet je idd kopen met muntjes die je in de campaign hebt verdiend.
kijk dat wou ik nou weten, top en bedankt ik ga dus trainen! (moet je alle trainings levels gehaald hebben of alleen de laatste kan ook?)

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 19:09

Wokker

De avond wokkel

Je moet allee trainings missie gehaald hebben daarna krijg je nog een extra er bij over intel maar die is niet verplicht !!

Het oneindige X 0

Verwijderd

Fantastisch spel trouwens, speel het naar een paar maanden nog steeds wel eens een potje. :)

Verwijderd

Topicstarter
Wokker schreef op 15 augustus 2002 @ 10:39:
Je moet allee trainings missie gehaald hebben daarna krijg je nog een extra er bij over intel maar die is niet verplicht !!
blijkbaar niet, ik heb alleen de laatste training (fog of war) gedaan en nu kan ik campaign doen en design maps en stats _/-\o_

of loop ik nu opties mis hierdoor?

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 19:09

Wokker

De avond wokkel

Nee hoor
Ik had een paar campain missie's gespeeld en toen ging ik terug naar de training en toen kwam hij er extra bij !!

Het oneindige X 0

Verwijderd

Advance wars met z'n drieen is pas leuk! echte lol, vooral als je speelt op je eigen gemaakte level ;)
Pagina: 1