Hebben ze geen email adres? Zij weten dat beter dan welke Gotter dan ook, misschien kunnen ze wel meeerdere merken leveren?
Ff Mycom/Computer-land bellen/mailen lijkt mij het allermakkelijkst, jou niet?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
"A-merk" bieden ze beide aan.
Computerland heeft nog Samsung maar alleen Rimm geheugen.
Ik zou ze mailen als ik jou was.
Computerland heeft nog Samsung maar alleen Rimm geheugen.
Ik zou ze mailen als ik jou was.
Mailen kan idd, maar om 21uur beantwoorden ze meestal geen mail meer daar. Sufkoppen! ;-)
Misschien is er een tweaker die even zn pc openschroeft om te kieken wat erin zit?
Ennieweej de mail is al onderweg.
Misschien is er een tweaker die even zn pc openschroeft om te kieken wat erin zit?
ik kan wel kijken maar ik weet ook dat computerland iedere keer ander merk geheugen heeftVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 21:03:
Sufkoppen! ;-)
.
ligt eraan wat ze goedkoop kunnen inkopen.
sufkop
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Deze sufkop en vele andere tweakers kopen geen No name meestal en wie zegt dat Computerland of Mycom het zelfde merk houdt ?Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 21:03:
Mailen kan idd, maar om 21uur beantwoorden ze meestal geen mail meer daar. Sufkoppen! ;-)
Iedere batch is zeer inkoop afhankelijk en dus is de switch naar een ander merk aantrekkelijk voor zaken als mycom en computerland.
Als het echt een merk was zoals samsung, dane-elec of kingston (andere kan ik ff niet op komen) dan zouden ze dat er wel bij zetten.
Goed geheugen hoeft niet goedkoop te zijn maar dat kan soms wel zo zijn.
Wou je het nu om 21.00 nog kopen dan ?
Verwijderd
Computerland heeft op het moment met Twinmos Hynix chippies op voorraad (pc2100 @ pc2700 hier
, en Mycom heeft op het moment Apacer voor zover ik weet.
1 woord : TELEFOON
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()