Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik mijn pc kan controleren op fouten. Een tijd geleden had een maat van me zo'n proggie waarmee tie elk chipje langs ging om het op fouten te controleren. Dat was toen ook nodig, want toen bleek dus dat mijn harde schijf kaput was. Dit was overigens niet gewoon te zien in windows.
Probleem is alleen dat mijn maat voor een lange tijd in het buitenland zit, dus hij kan me op geen enkele wijze het programma verschaffen. (kan hem niet bereiken omdat ie in de rimboe zit).
Heeft iemand een naam van zo'n dergelijk programma?
Ik denk dus dat misschien mijn moederbord stuk is. Soms als ik bezig ben met bijvoorbeeld UT dan reboot ie hem. Dit is een van de vele fouten die zijn opgetreden.
Alvast bedankt
Probleem is alleen dat mijn maat voor een lange tijd in het buitenland zit, dus hij kan me op geen enkele wijze het programma verschaffen. (kan hem niet bereiken omdat ie in de rimboe zit).
Heeft iemand een naam van zo'n dergelijk programma?
Ik denk dus dat misschien mijn moederbord stuk is. Soms als ik bezig ben met bijvoorbeeld UT dan reboot ie hem. Dit is een van de vele fouten die zijn opgetreden.
Alvast bedankt