Verwijderd

Topicstarter
Op internet rondgekeken en 2 spelers hebben mijn voorkeur, de de Trust MP3 Cyberman (http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=11386) en de DiVa MP3 Player (href=http://www.mydivaplayer.com/HTML/specs.html).

Weten jullie welke mp3-speler het beste is? Ik ben hier echt zwaaaaaare newbie in en zou dus graag een beetje op weg geholpen willen worden.
De features die hij iig moet hebben:
- Instelbare bass (light, medium, full is al genoeg)
- 32 Mb geheugen (meer mag maar ik verwacht dat het niet nodig is, elke dag andere muziek)
- Het moet geen MP3-CD speler zijn maar een MP3 speler
- Op het scherm moet ik kunnen zien welk nummer er draait
- Hij mag max. 125 eur kosten

Dat was het eigenlijk wel, meer features zijn altijd handig maar niet noodzakelijk (leuk voor de heb :) )
Alvast bedankt!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Koop iig NIET die trust cyberman, dat ding is gewoon te brak voor woorden. (parallele verbinding met de pc: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, brakke geluidskwaliteit: schijnt erg schel en blikkerig te klinken)

Verwijderd

Topicstarter
owww, owkay...ik dacht dat hij nog wel redelijk was :s
zag er in de winkel iig goed uit maar een paralelle verbinding met de pc? hmmm, niet eens naar gekeken |:(

edit:

Ging ervan uit dat mp3-spelers een USB-aansluiting hadden maar dat is dus niet zo. Een USB-aansluiting zou fijn zijn...

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29
koop de NEXII van die andere twee heb ik geen verstand want die heb ik niet maar de nex ownt zwaar geen klachten en lekka opslag en klein

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29
32MB is niks wat kan ej daar nou opzetten een liedje of 8 ik heb 128 mb en dat vind ik nog niks

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, heb je gelijk in maar zeker in het begin heb ik daar genoeg aan...64 MB zou beter zijn maar ook meteen een stuk duurder.
NEXII ziet er wel flex uit, waar heb je hem gekocht?

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
Lees de thread over de Diva-player gewoon even door. Als je moet kiezen tussen de Diva een een Trust, dan is de keus snel gemaakt :)

Verwijderd

Topicstarter
die trok ook eerst mijn aandacht maar ik heb alleen de eerst pagina doorgelezen...dit topic is meer bedoeld om anders mp3 spelers tegen te komen.
Die Diva 64 heeft nu wel mijn aandacht. Morgenavond (koopavond) ga ik naar de stad om daar eens een kijkje te nemen...misschien kom ik hem wel tegen kan ik meteen even kijken hoe duur hij daar is.
Maar om ontopic te blijven weet iemand anders nog een leuke speler?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 22:38 . Reden: niemand die nog iets weet? :'( ]

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
(jarig!)
www.mp3cdspelers.nl www.mp3man.nl www.mp3shopper.nl :) Dit zijn een paar van de populaire online shops voor mp3 spelers :)

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
Leuke mp3spelers zijn bv. die van Mpio (te koop op mmport), maar ik geef je kleine kans dat je deze of de Diva in de stad zult tegenkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Die 2 laatste site zijn goed! tnx!
maar ik ga slapen nu, morgen weer stage duzz tot morgen!

heeft er nog iemand een id'tje?

Verwijderd

Zelf heb ik de nexII gekocht bij mp3man.nl. geen klachten en mooi ding. AL gaat i vreemd doen met lage batterijen en krast i snel. Maar dat kan ook liggen aan hoe je er mee om gaat :) zelf ren ik er vaak mee

Verwijderd

nexII ondersteund geen XP dat was de rede voor mij om een Diva te kopen die zonder driver installatie word herkent...
de Diva is echt de beste keus als ik naar jouw lijstje kijk

Verwijderd

Topicstarter
ff serieus, nexII ondersteund geen XPs? Bestaat er ook geen patch voor?

Ben nu aan het twijfelen tussen MPIO DMB (http://www.mmport.nl/shop/mpio/dmb.html) NexII, iemand suggesties? De spelers hebben allebei 128 MB geheugen en kosten allebei 199 euro.
Wat zou jij doen?

Verwijderd

Ik zou die mpio nemen maar ik dacht dat die duurder was dan 200 pleurows?
Huh?? die winkel is veel goedkoper dan mp3man met die Mpios! ik zou die dan nemen want ik vind die ook veel mooier dan die NEX
Systeem vereisten
Windows 98,2000, 133 MHz, 64MB Ram, USB (drivers voor Windows XP niet beschikbaar)

Verwijderd

Topicstarter
verrek, overheen gelezen 8)7 ...tis dus wel duidelijk welke het wordt; de MPIO DMB. En waarom? Omdat dat de mooiste speler is (I know, smaken verschillen) en hij (nu ik het dus weet) WinXP wél accepteerd duzzz tnx voor jullie antwoorden!

special tnx to vrieskist & leosite _/-\o_

Verwijderd

Wacht!!!
check deze es:
http://www.mp3man.nl/product/1669
[verrek een apeldoorner ;)]

Verwijderd

Topicstarter
ben ik nou zo lekker bezig of volg ik je ff niet?

Verwijderd

Topicstarter
btw, het is de MPIO DMB geworden via mmport.nl :D

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:34:
Wacht!!!
check deze es:
http://www.mp3man.nl/product/1669
[verrek een apeldoorner ;)]
Heeft iemand die Zillion PA30A? Is die goed?
edit:
goede geluidskwaliteit :?

Arch Linux

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt goed te zijn, maar het nadeel is dat het geen id3 ondersteuning heeft...je kan het niet op het scherm niet; bij de MPIO DMB wél

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 15:35:
nexII ondersteund geen XP dat was de rede voor mij om een Diva te kopen die zonder driver installatie word herkent...
de Diva is echt de beste keus als ik naar jouw lijstje kijk
wat een bullshit........

draai hier xp EN een nexII.....dus............

Verwijderd

/me heeft een Creative Nomad Jukebox3 en is er heel tevreden over :)

Hijs wel wat groot tegenover andere mp3 spelers, maar niemand kan tegen zijn vele functies, grote opslagcapaciteit en zijn bijzonder mooie geluidskwaliteit op.
Pagina: 1